מקום לאירוע

כל חברה שמכבדת את עצמה נוהגת לארגן אירועים עסקיים מעת לעת, בין אם מדובר על כנסים, אירועי השקה ויח"צ, ימי עיון לעובדים וכו'. תכני האירוע והקהל אליו הוא מכוון משתנים בהתאם למטרות האירוע. לדוגמה, אירועים ללקוחות או לקולגות, מטרתם יכולה להיות הסברה, חשיפת מותג או מוצר חדש, יצירת שיתופי פעולה ועוד. כמעט בכל אירוע ישנה חשיבות רבה לאלמנט תדמית החברה. בין אם אתם רוצים לשמר תדמית קיימת או לשנות אותה לתדמית יוקרתית, מומלץ לבחור מרכז כנסים מקצועי כמקום לאירוע. מרכז כנסים הינו קומפלקס שמיועד לאירוח כנסים ואירועים עסקיים, והוא מציע מגוון רחב של אולמות כנסים וחללים שונים, כך שניתן לערוך בו גם אירועים מורכבים ורבי משתתפים.

מהו אולם כנסים

אולם כנסים הוא אולם שמיועד לאירוח כנסים או אירועים עסקיים אחרים. מרכזי כנסים מציעים מספר אולמות כנסים, כאשר לרוב אלו ייבדלו במספר האורחים אותם כל אולם יכול להכיל, סידורי הישיבה האפשריים באולם ועוד. כך, מרכז כנסים יכול להתאים הן לאירועים בהם יש הרצאות פרונטליות הודות לאולמות כנסים דוגמת אודיטוריום בו ישיבת תיאטרון והן לאירועים בהם יש צורך להושיב אנשים מסביב לשולחנות, באולמות המהווים חלל פתוח עם רצפה ישרה.

הודות למגוון אולמות וחללים, תוכלו לשכור חלקים שונים במרכז כנסים בהתאם לצרכי האירוע. לדוגמה, שילוב של חלל פתוח (לובי) עבור קבלת פנים, אולם כנסים ממוזג ומאובזר המתאים להרצאה, ואולם כנסים נוסף אשר יתאים לארוחת צהרים או ערב. ישנם מרכזי כנסים שגם כוללים חללים פתוחים נרחבים, אשר יכולים להתאים לחלקים פחות פורמליים באירוע, בעיקר בחודשי הקיץ.

מקום לאירוע שמותאם לאירוח אירועים עסקיים יאפשר לכם לתפקד על הצד הטוב ביותר ביום האירוע וכן ישדר מקצועיות ויוקרה. הודות לכך, תדמית זו תושלך גם על העסק שלכם. כאשר אתם מחפשים מקום לאירוע במרכז, תאמו עם מרכז כנסים ביקור במקום. חשוב להתרשם במו עיניכם מן המקום, האפשרויות שהוא מציע, רמת התחזוקה במקום וכו'. כמו כן, מפגש עם אנשי המקצוע במקום ייתן לכם הזדמנות להתרשם מן המידה בה הוא קשוב לצרכים והשירות לו תוכלו לצפות לקראת האירוע וביום האירוע עצמו.

בחירת מרכז כנסים, שמארח באופן קבוע כנסים ואירועים עסקיים אחרים, מבטיח כי האירוע שלכם יעבור כשורה. בעלי המקום מנוסים בניהול אירועים יוקרתיים עסקיים מכל סוג, ויוכלו לייעץ לכם כיצד לארגן את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר.

היתרונות של מרכז כנסים

ישנם יתרונות רבים לבחירת מרכז כנסים כמקום לאירוע:

  • הפקת האירוע – אין צורך לשכור בנפרד מספר אולמות/חללים או תשתיות טכניות וציוד. לרוב, תוכלו למצוא הכל במקום עצמו, ובכלל זאת ציוד הגברה ואודיו, מקרן, במת הרצאות ופודיום, שולחנות וכסאות וכו'. אתם לא צריכים לתאם בין גופים שונים והפוטנציאל לשיבושים במהלך האירוע עצמו יורד. בדרך זו אתם יכולים להתמקד רק בפן המקצועי של האירוע העסקי והסיכוי שהוא יתנהל על הצד הטוב ביותר עולה.
  • נוחות לאורחים – בחרו אולם כנסים במרכז עם גישה נוחה למקום עם רכב פרטי או תחבורה ציבורית וכן סידורי חניה קרובים. הדבר מקל על האורחים שכן אינם צריכים לנווט דרך רחובות צפופים, לחפש חניה וללכת ברגל מרחק רב.
  • רושם חיובי – אורחים המגיעים למרכז כנסים מתרשמים לטובה מן האירוע והחברה ויזכרו אותם לטובה. במידה והמטרה היא יצירת שיתופי פעולה ו/או קידום מכירות לתדמית טובה אין מחיר.

היתרונות של ארגון כנסים ואירועים עסקיים במקום המתמחה בכך הם רבים, ואתם מבטיחים כי האירוע שלכם יהיה מוצלח, ויותיר את הרושם הנכון על האורחים. בדרך זו אתם מתפנים לארח את האורחים ולעסוק במפגשים מקצועיים ועסקיים במקום לטפל בצדדים הטכניים של האירוע.