ימי הכשרה לעובדים

כיום עסקים מצליחים הם עסקים דינאמיים. על העסק להתאים עצמו לסביבה המשתנה מבחינת טכנולוגיה, הכרת שווקים חדשים ועוד. ימי הכשרה לעובדים נחוצים כדי לעדכן את העובדים על חידושים בתחום העבודה שלהם, שיפור ביצועים ויעילות עבודה ועוד. אירועים מסוג זה נערכים לרוב בתוך אולמות כנסים המיועדים לארח אירועים עסקיים כאלו, ולכן כוללים את כל השירותים, החל מאולמות נוחים ועד לציוד הגברה, מקרן ועוד. מרכז וואהל הינו מרכז כנסים אשר מציע את כל השירותים תחת קורת גג אחד עבור ימי הכשרה נוחים ואפקטיביים.

מהי ימי הכשרה לעובדים

כיום נהוג לערוך ימי הכשרה לעובדים בכל הסקטורים, בין אם מדובר בעובדים זוטרים ובין אם מדובר בהנהלה הבכירה. ימים אלה מיועדים לכמה מטרות:

  • עדכון לגבי תחום חדש – כמעט תמיד עוסק מקום עבודה בכמה תחומים ועם השנים הוא מתפתח לתחומים נוספים. על ההנהלה לעדכן את העובדים בכיוונים החדשים וגם להכשיר אותם לעסוק בכך.
  • עדכון על כלי עבודה דוגמת תוכנות או מכונות חדשים – בין אם מדובר במפעל ובין אם מדובר במקום עבודה המבוסס על מחשבים, תמיד יש חידושים והתפתחויות במכונות או בתוכנות המשמשות לעבודה. ימי הכשרה לעובדים הם דרך טובה ללמוד על הכלים החדשים וכיצד עובדים איתם.
  • אימון וייעוץ ארגוני – כיום מקומות עבודה נוהגים להטמיע בתוך העבודה עצמה תהליכי ייעוץ ארגוני ואימון. פעמים רבות בוחרים לערוך אותם מחוץ למקום העבודה עצמו, בעיקר במידה ומדובר על מספר עובדים גדול.

יש לקיים ימי הכשרה לעובדים במקום מרכזי ונגיש אשר מספק את כל התנאים והציוד הדרושים בכדי להעביר הדרכות למספר רב של משתתפים, וכן חללים נוחים להפסקות בין ההדרכות, הגשת כיבוד קל או ארוחת צהריים מלאה.

טיפים לבחירת מקום לאירוע

כאשר מחפשים מקום לאירוע, יש לשים לב לכמה דגשים. אם מקום העבודה הוא במרכז הארץ, מומלץ לחפש מקום לאירוע במרכז. הדבר מומלץ גם אם מדובר על יום הכשרה עבור חברה המחזיקה בסניפים ברחבי הארץ. יש לוודא שנוח להגיע למקום הן ברכב פרטי והן בתחבורה ציבורית ויש בקרבתו חנייה מסודרת. לרוב אולם כנסים אחד לא יספיק ליום הכשרה לעובדים שמכיל מספר רב של עובדים, ובייחוד אם צפויות להתנהל במהלך היום כמה הרצאות או סדנאות במקביל. לכן, כדאי לבחור מרכז כנסים אשר יספק מספר אולמות כנסים. אם מתוכננת הרצאה לכלל המשתתפים יחד, יש לבחור מרכז כנסים בעל אודיטוריום אשר יכול להכיל את מספר העובדים ולאפשר לכולם לשבת בנוחות, לראות ולשמוע את המנחה או המנחים על הבמה. מרכז כנסים מיועד לארח כנסים ואירועים עסקיים שונים, ולכן יהיה מצויד במספר אולמות המיועדים להכיל כמויות שונות של אורחים ופעילויות שונות, מערכת מיזוג אוויר, ציוד טכני ועוד.

הפקת אירועים עסקיים מצריכה תכנון יסודי. פעמים רבות כוללים ימי ההכשרה גם מצגות והדרכות על גבי מסכים. משום כך על אולם כנסים במרכז להיות מצויד באמצעי הגברה טובים ואמינים, כמו גם בציוד הקרנה. כדאי לוודא מראש כי יש במקום רשת אינטרנט מהירה ותקינה, כדי שאפשר יהיה להתחבר למערכות נוספות מרחוק, בהתאם לצורך. תנאים אלה יבטיחו שיום ההכשרה יוכל להתנהל ללא תקלות בעזרת מצגות, הרצאות וכל מה שנחוץ למרצים, להנהלה ולמדריכים.