הפקת כנסיםאירוע עסקי חייב להתנהל על הצד הטוב יותר. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להזמין אורחים מחו"ל או אנשי עסקים שתרצו לסגור אתם עסקאות, ובסופו של דבר יהיו תקלות במהלך היום. תקלות טכניות, כמו חוסר יכולת להציג את המצגת המתוכננת או את הסרט שהכנתם, תקלות אודיו וכו', יכולות להרוס אירוע עסקי. לכן חשוב לארגן אירוע עסקי במקום דוגמת מרכז כנסים, אשר מתמחה באירוח כנסים ואירועים עסקיים.

מקום לאירוע עסקי מקצועי

כאשר אתם מחפשים מקום לאירוע עסקי מקצועי, חשוב שתבצעו אותו במקום בעל ניסיון ומקום שיש בו את כל התשתיות וכן לכל הפחות ציוד טכני בסיסי אשר נחוץ לקיום אירוע מוצלח ואיכותי:

  • תשתית וציוד וידאו ואודיו – אירועים עסקיים מלווים פעמים רבות במצגות, סרטונים או הצגת מסמכים שונים. יש לוודא כי במקום תשתית מתאימה לצרכי האירוע וכי ניתן לחבר אליה מכשור. כמו כן, מומלץ לבדוק מבעוד מועד כי כל המכשור עובד, שכן כאמור תקלות עלולות להרוס את כל האירוע ולפגום באמינות העסק שלכם.
  • אולמות כנסים וחללים למטרות שונות – אירועים עסקיים כוללים פעמים רבות קבלת פנים, כמה הרצאות במקביל ואף ארוחת צהרים. כדי לא לטרטר את האורחים שלכם בין כמה מקומות מומלץ לוודא כי תבחרו מרכז כנסים אשר יכול לספק מענה לכל מה שכולל האירוע. החל מקבלת הפנים בכניסה, דרך כמה אולמות כנסים ועד למקום שבו אפשר לאכול בניחותא ארוחת צהרים.
  • חניה ונגישות – מקום לאירוע עסקי חייב להיות נגיש ונוח, שכן פעמים רבות אורחים יגיעו מכל קצוות הארץ ולפעמים אף משדה התעופה. נוחות הגישה למקום וחניה בשפע היא ערובה להתחלת יום מוצלחת. כאשר האורחים שלכם צריכים לתמרן בין רחובות צפופים, לחפש חניה ולהילחץ שיאחרו הם מגיעים מראש עם גישה שלילית. רצוי למצוא מקום לאירוע במרכז, אך מצד שני כזה שניתן להגיע אליו בקלות ובמהירות מערוצי התחבורה הראשיים וכן מקום עם מספיק מקומות חניה בקרבה.

הבחירה במרכז כנסים מסודר היא הערובה שלכם לאירוע מוצלח. אם הנכם מחפשים אולם כנסים במרכז, וואהל סנטר יוכל לספק לכם מענה מיטבי לאירוע עסקי מושלם. המרכז נמצא במיקום אידיאלי בצמוד לאוניברסיטת בר-אילן, מספק שירותים מקצועיים ואמינים ובעל ניסיון רב באירוח כנסים ואירועים עסקיים.

בחירה בוואהל סנטר תאפשר לכם להתמקד בפן המקצועי של האירוע, להכין את תכני האירוע, כגון המצגות או ההרצאות, מבלי להיות מוטרדים מארגון ציוד וידאו ואודיו ובלי לחשוש מתקלות במהלך האירוע עצמו.

ארגון אירוע עסקי במקום מקצועי מבטיח כי האורחים ייקחו את העסק שלכם ברצינות ותוכלו להפיק את המירב מהאירוע, בין אם מדובר על חשיפה ומיתוג, יח"צ, שיווק, גיבוש עובדים או כל מטרה אחרת. תפקיד מקום לאירוע הוא לתמוך בצרכי הארגון כך שמטרות האירוע יושגו בצורה הטובה ביותר. הן אתם, כמארגני האירוע, והן משתתפיו, תוכלו להפיק ממנו את המירב, והמשתתפים יקבלו את המסרים שאתם מבקשים להעביר בצורה הטובה ביותר.