מקום לאירוע עסקי - מרכז וואהל

מתכננים את האירוע העסקי הבא שלכם? בחירת מקום לאירוע עסקי איננה תמיד קלה. לא פעם מבקשים האחראים על הפקת האירוע למצוא מקום לאירוע במרכז, אשר יאפשר הפקת אירוע שיהיה מצד אחד מקצועי ומצד שני כיפי, עם הפלטפורמה הנכונה כדי לדבר על העסק שלכם באופן שיגיע לאורחים. בניגוד לאירוע משפחתי, אירוע עסקי תמיד יבקש לשרת את מטרות העסק ולא רק לשעשע את האורחים. הדבר ברור וודאי כשמדובר על אירוע שיווקי או מכירתי, על השקת מוצר חדש, יצירת קשרים עסקיים וכו'. עם זאת, גם אירוע דוגמת יום כיף לעובדים בסופו של דבר משרת את העסק בהנחה והוא מתוכנן כהלכה. אירוע מסוג זה תורם לשביעות רצון העובדים, לגיבוש צוותי העבודה ובסופו של יום לעלייה בתפוקת העבודה.

לכן, עבור אירוע עסקי מומלץ לבחור אולם כנסים במרכז, אשר מיועד לאירועים מסוג זה ויכול לספק את הצרכים הייחודיים בצורה הטובה ביותר. אולם אירועים אשר מתמחה באירועים פרטיים לא בהכרח יידע לעשות זאת.

מרכז כנסים – מקום לאירוע עסקי

מרכז כנסים הינו מתחם אשר כולל מספר אולמות וחללים בעלי גודל ואופי שונה. הודות לכך, מפיקי אירוע עסקי יכולים לבחור את מספר האולמות והחללים הדרושים להם ועונים באופן הטוב ביותר על צרכיכם בהתאם למספר המשתתפים הצפוי, הפעילויות והתכנים השונים וכו'. כך, ניתן לדוגמה עבור אירוע רשמי לבחור בחלל לובי לצורך נטוורקינג וכיבוד קל, באולם אודיטוריום למושב אשר יכיל את כלל המשתתפים ואולם או מספר אולמות נוספים בהם ישבו המשתתפים סביב שולחנות לשיחות בקבוצות מצומצמות לדיונים, ליבון תהליכים וכו'.

עבור אירוע בעל אופי קליל יותר כמו יום כיף לעובדים אפשר לדוגמה לבחור במספר אולמות כנסים בהם יוכלו להשתתף בפעילויות פנאי שונות, אולם בו יוכלו ליהנות מארוחה עשירה, ובחלל פתוח או באודיטוריום לצורך הופעה אומנותית. לרוב, הבחירה בין חלל פתוח או סגור תיעשה בהתאם לאופי הפעילות והעונה בה עתיד האירוע להתקיים.

אם כן, אופי האירוע יכול להשתנות בהתאם למטרות החברה – אירוע קליל או רשמי, אירוע המורכב מהרצאות, דיונים ומפגשים עסקיים לצורך שיתוף פעולה בלבד או אירוע מסוג מפגש חברתי אשר משולב בתכנים בעלי אופי בידור. הצרכים הנדרשים לצורך הפקת האירוע כמובן ישתנו בהתאם. ככל שמדובר באירוע מורכב יותר, כמות ומורכבות הצרכים הטכניים יעלו. בין אם לצורך הפעלת מצגות, הקרנות סרטוני וידאו, או צרכי הגברה למרצים, או שירותי במה והגברה לצורך מופע אומנותי.

בכדי להבטיח שהאירוע יעבור ללא כל מכשול, מומלץ לבחור מקום לאירוע שמנוסה באירוח אירועים עסקיים, קטנים כגדולים, ובעל תשתית מתאימה לשם כך. אולם כנסים במרכז, אשר מנוסה ומכיר היטב את הצרכים של אירועים עסקיים, יהיה הבחירה המיטבית עבורכם של מקום לאירוע עסקי, ובכך להבטיח שהתכנים, המסרים והתדמית הרצויים יבואו לידי ביטוי באירוע בצורה הטובה ביותר.