אמפי פארק מרכז כנסים וואהל סנטרהפקת אירועים עסקיים דורשת היערכות רבה, ובוודאי כאשר מדובר באירועים עסקיים גדולים. אירועים עסקיים גדולים יש לתכנן תוך התחשבות בכמות המשתתפים הגדולה. הדבר בא לידי ביטוי בבחירת מקום לאירוע שיהיה מספיק גדול בכדי להכיל את כל המשתתפים, בחירת שירותי קייטרינג אשר יוכלו לספק מספר מנות גדול ועוד. בהתאם לכך, לרוב יש לצפות להוצאה כספית גדולה יותר בהשוואה לאירועים עסקיים קטנים. כאשר מדובר על הפקת כנסים או אירועים עסקיים גדולים אחרים כמו ירידים או אירועי חברות גדולות, יש צורך להשכיר מקום גדול כמו מרכז כנסים אשר יכול לספק מגוון אולמות גדולים וחללים שונים אשר יענו על צרכי החברה. על בחירת מקום לאירוע, שירותי קייטרינג ועוד בהרחבה במאמר שלפניכם.

מקום לאירוע עסקי גדול

אחד הדברים הראשונים שיש לחשוב עליהם כאשר מדובר על הפקת אירועים עסקיים גדולים הוא כמובן המיקום. השוואה בין מספר מקומות פוטנציאליים לאירוע צריכה להיעשות לאחר שברור למפיקי האירוע מספר המשתתפים הצפוי, מועד האירוע, אופי האירוע המתוכנן ועוד. בהתאם לכך ניתן יהיה להבין איזה מקום לאירוע יוכל להכיל את מספר המשתתפים, האם כדי לבחור במקום סגור או במקום עם חללים באוויר הפתוח, והאם יש צורך בהשכרת אולם כנסים בעלי מאפיינים ספציפיים. לדוגמה, אם מדובר על אירוע עסקי מאופק ורשמי, אשר יהיה מורכב מהרצאות ויצריך ציוד דוגמת מקרן, מסך וכו’ כדאי מאוד לשקול לערוך אותו באולם אודיטוריום.

אודיטוריום הוא חלל בעל עיצוב משופע אשר מאפשר לכל היושבים בו לראות את הדובר מכל זווית שהיא. באודיטוריום קל יותר לעשות שימוש בעזרי מולטימדיה, אשר מעצימים את חוויית הצפייה. אודיטוריום מתאים גם אם מתוכנן באירוע שילוב של מופע אומנותי או הקרנת סרט.

אספקט חשוב נוסף הוא הנגישות. מבחינה זו הבחירה הנכונה תהיה מקום לאירוע במרכז. רצוי לבחור מרכז כנסים אשר נמצא במיקום מרכזי ונגיש באמצעי התחבורה הציבורית כמו גם רכב פרטי, כך שכלל המשתתפים יוכלו להגיע אליו בקלות ובנוחות.

קייטרינג עבור אירוע עסקי גדול

באירוע עסקי גדול יש לבחור חברת קייטרינג אשר מתמחה באירועים גדולים ולהתייעץ עמה באשר לסוג האוכל וסידורי ההסעדה אשר יתאימו באופן הטוב ביותר לאופי האירוע. ישנם אופציות שונות מהן ניתן לבחור כמו בופה פתוח בו האורחים יכולים לקחת ביד חופשית מכל מה שמוגש, מלצרים אשר מסתובבים בין האורחים ומגישים להם או ישיבה סביב שולחנות. לרוב אם מדובר באירוע קצר, ניתן להסתפק ב”פינגר פוד” או בקינוחים קטנים. אם האירוע נמשך לאורך שעות היום, לרוב הבחירה תהיה בארוחות צהריים ו/או ערב עשירות יותר.

הפקת תוכן

אם ברצונכם להפיק אירוע עסקי גדול הנמשך מספר שעות או אפילו מספר ימים, מעבר לתוכן הרשמי והמקצועי, ניתן ורצוי לשזור בו תוכן קליל יותר בדמות מופע מוזיקלי, סטנד-אפ או משחק אקטיבי ברוח התוכן אשר מועבר למשתתפים במטרה ‘לשבור את הקרח’ ביניהם.