אירוע השקת כוסיתמקומות עבודה רבים נוהגים להזמין עובדים או לקוחות לאירוע של הרמת כוסית. ההזדמנויות הן רבות – חגים דוגמת ראש השנה ופסח, קידום עסקי, זכיה בפרס או כל הישג אחר שמבקשים לציין באירוע חגיגי מסוג זה. לעיתים משולב אירוע הרמת כוסית עם פעילויות אחרות, כגון הרצאות וסדנאות או מופע אומנותי, שכן אירוע זה מהווה הזדמנות הרמת כוסית היא ההזדמנות לגיבוש העובדים, הגברת המוטיבציה של העובדים בחברה והרגשת השייכות והנאמנות לארגון. מומלץ לתכנן את האירוע במסגרת מקום לאירוע עסקי, אשר ערוך לאירוח אירועים בעלי אופי עסקי ומשדר יוקרה ומקצועיות.

השכרת אולם כנסים להרמת כוסית

פעמים רבות עסקים קטנים יערכו אירוע הרמת כוסית במשרדי החברה. עם זאת, כאשר מדובר על עסקים וארגונים גדולים, האופציה המועדפת תהיה מרכז כנסים. ישנם יתרונות רבים לבחירה זו, ביניהם:

  • מיקום מרכזי ונגיש – כאשר מתכננים אירוע רב-משתתפים, חשוב לוודא שבוחרים מקום לאירוע שהינו במיקום מרכזי ונגיש הן בכלי רכב פרטי והן בתחבורה ציבורית. כך ניתן להבטיח שכל המוזמנים ינכחו באירוע. חשוב לוודא גם שקיימת חניה בקרבת המקום, וכי המקום נגיש לבעלי מוגבלויות והחניה כוללת חנית נכים. מרכזי כנסים יענו על כל הצרכים הללו.
  • אולמות כנסים וחללים מתאימים לאירוע – מרכז כנסים ואירועים הינו ערוך לאירוח אירועים עסקיים, גם אירועים מורכבים הכוללים מספר פעילויות בעלות אופי שונה דוגמת קבלת פנים, הרצאה, ברכות וטקס, פעילות גיבוש, ארוחה בישיבה סביב שולחנות, מופע אומנותי ועוד. מרכז כנסים כולל מספר אולמות כנסים וחללים, כך שכל ארגון יכול למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורו בהתאם לתוכן האירוע.
  • תשתיות וציוד טכני – כאמור, מרכז כנסים ערוך לאירוח אירועים עסקיים ולכן יכלול את התשתיות והציוד הדרושים למצגות, הרצאות, אינטרנט מהיר וכך הלאה.

בין אם אתם מתכננים אירוע הרמת כוסית בעל אופי מקצועי המיועד לעובדים במהלך היום או אירוע יוקרתי יותר לעובדים ובני/בנות זוג בשעות הערב, כדאי להקדיש את תשומת הלב הראויה לבחירה נכונה של אולם כנסים לאירוע.

מרכז כנסים וואהל סנטר לאירוע הרמת כוסית

מרכז וואהל הוא מקום לאירוע במרכז המציע את כל השירותים הדרושים לקיום אירוע עסקי מוצלח, ובכלל זאת אירוע הרמת כוסית. וואהל סנטר ממוקם ברמת גן ונגיש מכלל צירי התחבורה הראשיים. במקום מגוון אולמות כנסים וחללים בגדלים שונים, ביניהם גם אודיטוריום המכיל עד 800 איש. נשמח לארח גם את ארגונכם לאירוע הרמת כוסית.