הפקת אירועים עסקייםלאחרונה אנו עדים יותר ויותר להנגשה של מקומות מבחינה פיזית וכן הנגשה עבור כבדי שמיעה וראיה במרחב הציבורי ובאתרי אינטרנט. החוק בישראל כיום מחייב מקומות ציבוריים להנגיש את המקום לטווח נרחב של בעלי מוגבלויות. הדבר בא לידי ביטוי במקומות רבים בהם כבר הוסדרה גישה נוחה בכניסה למקומות ציבוריים ובתי עסק, מעליות ומעלונים בפנים הבניין המאפשרים לבעלי כסאות גלגלים לנוע בקלות בתוך הבניין, עלוני הסבר מונגשים לעיוורים ועוד.

בעת תכנון אירועים עסקיים, ובעיקר כאשר מדובר על אירועים עסקיים גדולים, יש צורך להתחשב בכמות אנשים גדולה ומגוונת, ולוודא שכל המשתתפים יוכלו להגיע ולהשתתף באירוע כהלכה, בין אם מדובר על אירוע עסקי לעובדים, ללקוחות או לשותפים עסקיים.

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים הממוקם במרכז הארץ, בסמוך לאוניברסיטת בר אילן. וואהל סנטר הינו אופציה מועדפת עבור מקום לאירוע שהינו מרכזי, נגיש ומאובזר.

נגישות של מקום לאירוע

כאמור, כיום נושא הנגישות עלה לסדר היום. אנשים עם מוגבלות פיזית או נפשית לוקחים חלק מלא בכל תחומי החיים, כולל עבודה, חיי חברה ותרבות. כאשר מתכננים אירוע עסקי חשוב לבחור אולם כנסים נגיש, הכולל את כל מה שנחוץ לשילוב אוכלוסייה עם מוגבלות באירוע, דוגמת:

  • חניות נכים וכניסה מונגשת – חשוב לבחור אולם כנסים אשר בסמיכות לו מקומות חניה מוסדרים כולל מקומות חניה לנכים. אנשים המגיעים עם רכב נכה מתקשים לחנות רחוק. לכן יש לדאוג כי מקומות חניה לנכים יהיו ממוקמים קרוב לכניסה, עם שביל כניסה מונגש לכיסא גלגלים.
  • דלתות רחבות – לאחר לוודא שבבניין דלתות הכניסה לאולמות ולחללים השונים מותאמות לרוחב של כיסאות גלגלים, כך שבעלי המוגבלויות יוכלו להשתתף בכל הפעילויות.
  • מעליות – יש לדאוג כי במקום יהיו מעליות לנוחות הבאים. לא רק אנשים עם כיסאות גלגלים נזקקים לכך, אלא גם משתתפים מבוגרים המתקשים בעליה במדרגות.

אלמנט הנגישות הינו חשוב ביותר בבחירת מקום לאירוע. בחירת מקום נגיש תבטיח שתוכלו להזמין לקוחות, עובדים, שותפים ומוזמנים נוספים ולדעת שכולם יכולים להגיע, להחנות ולהיכנס בקלות למקום ולהסתובב בו בנוחות. יש לבחון את האלמנטים השונים שאמורים להיות מונגשים דוגמת אלו שצוינו מעלה ואחרים דוגמת שירותים מונגשים כדי להבטיח שכל המוזמנים יוכלו ליהנות מן האירוע.

אולמות כנסים מונגשים

השכרת אולמות כנסים מונגשים מאפשרת לבעלי עסקים, מוסדות וארגונים אחרים בנוסף לשדר לקהל המוזמנים הרחב כי הם חשבו על הכל עד לפרט הקטן ביותר והם רואים בעובדים, בלקוחות ובשותפים בעלי מוגבלויות חלק בלתי נפרד מהחברה. כמו כן, הדבר מאפשר הרחבה של קהל הלקוחות, השותפים הפוטנציאליים והעובדים.

למחפשים מקום לאירוע במרכז, וואהל סנטר הינו מקום אידאלי. וואהל סנטר הינו מרכז כנסים מקצועי ונגיש, המתאים גם לאירועים עסקיים גדולים ומורכבים. הוא כולל מספר אולמות כנסים וחללים מקורים ופתוחים, ובכלל זאת חדר ישיבות, אולמות בגדלים שונים, אולם אודיטוריום המכיל עד 800 איש וכן אמפי-פארק המכיל עד 3000 איש.

הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מרכז כנסים וואהל סנטר טלפונית או דרך האתר ולקבל פרטים נוספים על המקום וכל היבטי הנגישות הכלולים בו, ועל האפשרויות שלכם לערוך במקום את האירוע העסקי שלכם.