הרבה מאתנו משקיעים באירועים בעסקיים עד לפרטים הקטנים ביותר. אם זה בתאורה, במערכת ההגברה, בחירת מקום לאירוע עסקי, בחירת האוכל לאירוע ועוד. אך מעטים מאתנו נותנים את האקסטרה הקטן – שי למשתתפי האירוע העסקי – שההשקעה בו מועטה לעומת תמורתו. שי לאורחי האירוע אינם עוד סתם גימיק באירועים עסקיים. הם יכולים להצטייר כאות סיום נחמד לאירוע עסקי ולו לא, אך בפועל השי מייצג הרבה מעבר לכך. לא המתנה שהאורח מקבל היא שמשנה, אלא עצם הרעיון של קבלת השי, היא זו שיוצרת את ההבדל הקטן בין עוד אירוע עסקי לאירוע עסקי מוצלח.

בחירת מקום לאירוע עסקי

ביסוס מעמד החברה

כל חברה בין אם היא גדולה או קטנה, רוצה לבסס עצמה כחברה בעלת אמצעים ונוכחות במשק הכלכלי. מודעות למותג הוא שם המשחק. כל פעילות שיווק של חברה או עסק מכוון לפרסם את שם המותג, אז למה לא גם בעת הפקת אירוע עסקי? גם אם השקעתם בתפאורת המקום לכנס, מעשה סמלי של הבאת שי בסוף האירוע יוצר בתודעה תדמית מכובדת יותר עבור החברה. בין אם מדובר בשי גדול או קטן, עצם העובדה כי המשתתף בכנס מקבל מתנה הנושאת את שם המותג, תדמיתה של החברה עולה לאין ערוך.

השקיעו בהטבעת המותג על המתנה

אם החלטתם להשקיע במתנות שי עבור משתתפי הכנס, הקפידו להטביע בצורה איכותית את שם המותג על השי. אל תתייחסו לעניין המיתוג כלאחר יד, מאחר וחוסר השקעה תאבד את כל היתרון שבנתינתו. הקפידו על הטבעה מותג איכותית שיישאר עמיד לאורך זמן. עצבו את המותג בגודל ברור וקריא ובאזור מרכזי. כך למשל, אם בחרתם לתת מוצר טקסטיל כגון תיק , חולצה או כובע, הקפידו למקם את המותג בחזית המוצר בצד הימני או השמאלי למטה, אך לא במיקום מרכזי מידי באופן שישתלט על כל עיצוב המוצר.

בחרו במתנה בעלת ערך שימושי

אם בחרתם להשקיע במתנות עבור האורחים, בחרו במתנה הנותנת ערך שימושי גם לאחר הכנס. עציץ יפה או דברי מתיקה הארוזים באריזה יוקרתית של המותג יכולים להיות רעיון מעולה. המתנה יכולה גם להיות תלוית קונספט תקופתי על פי חג קרב או תקופה בשנה ( סופגניות באריזת המותג לחנוכה, משלוח מנות קטן ומושקע לפורים עם מיתוג החברה ועוד) או מותאמת עבור קהל היעד של העסק (למשל, מוצר ספורט סמלי עם מיתוג חברת ציוד ספורט עבור משתתפי הכנס).

ישנן אינספור אפשרויות עבור סוגי מתנות שימושיות התורמות להעלאת המודעות למותג. החוכמה היא להיות יצירתיים ולא פחות חשוב מכך – להשקיע, לאו דווקא בעלות המתנה , אלא במחשבה מאחורי עיצובה ובחירתה.

וואהל סנטר, מרכז כנסים ואירועים, מיועדים עבור אירועים עסקיים מורכבים הכוללים קבלת פנים, מופע מרכזי ופיצולים לחללי פעילות נוספים, עם מגוון האולמות, חלל התכנסות מרווח, מרפסות וחצרות אירוח. המרכז המכיל מגוון אולמות המתאימים לאירועים בישיבה סביב שולחנות או בישיבת תיאטרון יכולים להכיל עד כ- 800 משתתפים, ומבטיחים את התנאים האידיאלים עבור אירוע עסקי מנצח! לפרטים נוספים לחצו כאן או התקשרו 03-7360662