מרכז כנסים וואהל סנטר

מרכז כנסים וואהל סנטר – אירוע רשות המיסים

אירועים עסקיים מתקיימים מעת לעת כמעט בכל ארגון, בין אם מדובר באירוע המיועד לעובדים, לתורמים, לשותפים או לקהל יעד אחר. ארגוני המגזר הציבורי כמו גם עמותות וארגונים אחרים מהמגזר השלישי נוהגים לקיים אירועים גם הם. בין אם מדובר באירוע עבור חברה, עמותה או מוסד ממשלתי, מומלץ לבחור במקום המציע אולמות כנסים בגדלים שונים, ציוד אלקטרוני וחללים מונגשים היטב לטובת המגיעים.

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים ואירועים אשר מארח בכל שנה אירועים רבים של ארגונים עסקיים כמו גם ארגוני המגזר השלישי, וערוך לארח בהצלחה גם אירועים מורכבים ורבי משתתפים הודות למגוון האפשרויות שבו מבחינת אולמות כנסים וחללים, ובכלל זאת אודיטוריום המכיל עד 800 איש ולובי נרחב לקבלות פנים, תערוכות וכדומה.

המשותף והשונה באירועי המגזרים השונים

בארץ פועלים זה לצד זה 3 מגזרים: המגזר הציבורי המורכב ממוסדות המדינה והרשויות המקומיות, המגזר העסקי וכן המגזר השלישי, אשר כולל עמותות, מלכ"רים וארגונים אחרים ללא מטרות רווח.

אירועי המגזרים השונים חולקים ביניהם מן הדומה, אך גם שונים אלו מאלו בהיבטים מסוימים. השונה הוא שבמגזר העסקי חלק מן האירועים מתוכננים במטרה לתמוך בהשקת מוצר, קידום מכירות וכדומה, אירועים שלא מתקיימים במגזר השלישי והציבורי. עם זאת ישנם אירועים שמטרותיהם משרתים הן עסקים וחברות והן ארגונים אחרים כגון אירועי יחסי ציבור וגיוס כספים, אירועים לעובדים, אירועי הכשרה וגיבוש. אלו מספר דוגמאות לאירועים המשותפים לכל ארגון, בלי קשר למגזר שהוא פעיל בו.

בחירת מקום לאירוע

בבחירת מקום לאירוע, חשוב לוודא שהמקום מספק פתרון מיטבי הן מבחינת המיקום שלו. רצוי לבחור מקום לאירוע במרכז, כך שיהיה נוח לכל המשתתפים להגיע בתחבורה ציבורית או ברכב הפרטי, וכן שהמקום יהיה נגיש. בנוסף, חשוב לוודא שבמקום מספר אולמות כנסים וחללים שיכולים להכיל את מספר המשתתפים הצפויים ולאפשר את הפעילויות המתוכננות. עוד יש לוודא שבמקום התשתיות והציוד הדרושים לקיום הפעילויות השונות דוגמת מיזוג אוויר, הגברה, תאורה, ציוד הקרנה ועוד.

מרכז כנסים ואירועים וואהל סנטר

מפיקים ומארגני אירועים אשר מחפשים מקומות לאירועים עסקיים רואים במרכז וואהל אופציה מועדפת, שכן המקום מיועד לאירוח אירועים יוקרתיים רבי משתתפים. מרכז וואהל מארח בכל שנה מספר רב ביותר של אירועים וכנסים עבור חברות עסקיות, כמו גם מוסדות וארגונים ציבוריים וכן עמותות וארגונים ללא מטרות רווח.

מיקומו של מרכז וואהל בסמוך לצירי תחבורה ראשיים דוגמת כביש 1, כביש 4 וכן כביש 6 מבטיח הגעה מהירה וקלה לאירוע. נדגיש כי מרכז וואהל הוא מקום מונגש היטב, ולכן ניתן לקיים בו בין היתר גם אירועים לעמותות וארגונים מהמגזר השלישי הפונים לקהל יעד הזקוק לנגישות. מגרש חניה סמוך עם מקומות חניה ייעודיים, נגישות לכיסאות גלגלים, מעליות נוחות, חללים מרווחים ועוד מאפשרים גם לבעלי מוגבלויות להשתתף באירוע.