מקום לאירועהפקת אירוע יכולה לשרת חברות וארגונים להשגת מטרות שונות. אירועים חברות נבדלים אלו מאלו בהתאם למטרה שלהם. בין הסוגים הרבים של אירועי חברות ניתן למנות אירועי השקה של מוצרים או שירותים חדשים, אירועי קידום מכירות, כנסים, ימי עיון, ימי גיבוש או ימי כיף לעובדים, מסיבות ועוד. היות והאופי והצרכים של כל אחד מסוגי האירועים האלו שונים, הבחירה של מקום לאירוע חברה יכולה להשתנות בהתאם לכך.

מרכז כנסים לאירוע חברה

היתרון הגדול בבחירת מרכז כנסים לאירוח האירוע נעוץ בכך שמרכז כנסים יכול להתאים לכל סוג אירוע. ישנן מספר סיבות לכך, בראשן העובדה שמרכז כנסים מכיל מספר אולמות כנסים וחללים, חלקם מקורים וחלקם תחת כיפת השמיים, כך שניתן לקבל מענה אידיאלי לצרכי כל אירוע, בין אם יש צורך באולם אחד בלבד, מספר אולמות, אולם ולובי לקבלת הקהל ולמינגלינג או להצבת דוכנים, אולם אודיטוריום בו ניתן גם להציג מופע אומנותי, אזורים תחת כיפת השמיים לפעילויות פחות פורמליות ועוד.

בנוסף, מגוון האולמות והחללים הופך מרכזי כנסים לאופציה מיטבית גם עבור מקום לאירוע חברה מורכב יחסית הכולל סוגי פעילויות שונים. כך לדוגמה, ניתן לשלב באירוע חברה לעובדים קבלת פנים, הרצאות, סדנאות והפעלות, ארוחה וכן מופע אומנותי או מסיבה, והכל באותו מתחם. יתרה מזאת, הודות למבנה הייחודי של מרכז כנסים, ניתן לקיים מספר פעילויות במקביל.

מקום לאירוע במרכז

מרכז הארץ הינו אזור בו מרוכז חלק גדול מהפעילות העסקית בארץ וחברות רבות, גדולות כקטנות, בוחרות להתמקם בו. באופן טבעי, פעמים רבות חברות הממוקמות באזור המרכז יעדיפו לחפש מקום לאירוע במרכז, כך שעובדיהם יוכלו להגיע למקום במהירות ובקלות. בחירת אולם כנסים במרכז מועדפת מבחינת נגישות גם במקרים בהם מדובר על אירוע לכלל עובדי חברה המחזיקה בסניפים ברחבי הארץ. מבחינה זו, בחירת מקום לאירוע במרכז אידיאלית בוודאי גם במידה והאירוע מכוון ללקוחות או שיתופי פעולה פוטנציאליים.

בין אם המטרה היא הגדלת חשיפת החברה ומוצריה, הכשרה וגיבוש של העובדים, פינוק ביום כיף ועוד, מרכז כנסים יקנה לאירוע יוקרה, מה שכמובן יתכתב גם עם דימוי החברה עצמה. מרכז כנסים מאפשר 'ליהנות מכל העולמות' ולספק לכל אירוע את הדרוש לו, גם במקרים בהם המטרה היא שילוב של Business & Pleasure, כלומר, גם צרכים עסקיים וגם פעילויות פנאי וכיף.