אולם כנסים - וואהל סנטרעריכת אירוע עסקי שיווקי משלכם היא דרך טובה להראות את המוצר או השירות שלכם באופן שתפור על פי המידות שלכם, ללא הסחת הדעת שיוצרים מציגים אחרים. לעריכת תערוכה או תצוגה פרטית משלכם יש לפעמים בלעדיות שבכוחה למשוך את המוזמנים שלכם.

הפקת אירוע עסקי שמותאם לכם אישית

כאשר האירוע העסקי מותאם במיוחד לכם, אתם יכולים לשלוט בכל דבר. החל מבחירת מקום לאירוע ועד לעיתוי. החדשות הטובות הן שאתם והעסק שלכם תהיו באור הזרקורים, אבל החדשות הרעות הן שאם תעשו החלטות שגויות בשלב הפקת האירוע או בניהולו בפועל, לא יהיה לכם היכן להסתתר.
אירוע עסקי מותאם אישית יכול להיות כל דבר החל מפתיחת חנות ועד לתערוכת אומנות. תוכלו לארח את המוצר באולם של מרכז כנסים, או לקיים סמינרים בחדר הישיבות. בקיצור, תוכלו ליצור אירוע עסקי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם ושל קהל היעד.
קיום אירוע משלכם יאפשר לכם להגיע באופן ישיר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. זה יכול להיות שימושי אם המוצרים שלכם נמכרים בדרך כלל באמצעות רשת של מפיצים. זו גם הזדמנות להשוויץ במה שיש לכם להציע. הלקוחות יוכלו לפגוש את האדם שמאחורי המוצר בין אם אתם אומנים, ממציאים או יזמים. ניתן גם לצייד את הבאים לכנס במתנות לכנסים או במזכרת שיווקית.

אירועים עסקיים שתפורים על פי מידה – מעולים להפגנת מומחיות

  • הבטחת תוצאה טובה היא אחד האתגרים הגדולים ביותר בהפקת אירועים עסקיים. המוזמנים צריכים סיבה טובה כדי להגיע ולהשתתף באירוע.
  • משרדי עורכי דין, חברות לראיית חשבון ויועצים פיננסיים, למשל, יכולים למשוך לקוחות פוטנציאליים על ידי קיום סמינרים שמסבירים את הבעיות ומציעים פתרונות.
  • זה רעיון טוב להפיק אירוע מעסקי שלכם, בין אם בסיס הלקוחות שלכם הוא בעיקר מקומי, ארצי או בינלאומי. בחירת מקום לאירוע במרכז תתאים בכל המקרים הללו. ישנו יתרון לקיום אירוע עסקי במרכז הארץ, במיקום נגיש מן הכבישים המהירים העיקריים. מרכז כנסים וואהל סנטר אשר ממוקם ברמת גן מעולה הן לקהל שאמור להגיע מאזור גוש דן והן לקהל מכל רחבי הארץ, ואף קהל מחו"ל הודות לקרבה לשדה התעופה.
  • כדאי לקבועת את טון האירוע מראש. יש לקוחות שמעדיפים אירוע שבו יוכלו לקבל יחס אישי והדגמות פרטיות על אופן השימוש במוצר. אחרים מעדיפים את האווירה שמלווה אירוע רב משתתפים שבו יש הזדמנויות להרחבת הקשרים.

תכנון אירוע עסקי משלכם

הפקת אירוע עסקי אינה קלה ודורשת תכנון מראש. חשוב להחליט מה אתם רוצים להשיג ומי אמור להשתתף. היו מציאותיים לגבי המטרות שלכם והגדירו את התקציב, שאם לא כן העלויות עלולות להסלים במהירות. אנו ממליצים על התייעצות עם מאמן עסקי מתמחה בתחום שיכול לעזור לכם להחליט את ההחלטה הנכונה.
חשוב להפוך את האירוע לאטרקטיבי ונוח לקהל היעד שלכם. שלחו הזמנות אישיות עם סיבות שישכנעו את האנשים להגיע. בלעדיות היא תמריץ טוב והפקת אירוע מכירות פרטי או השקה למוזמנים בלבד, יכולה להיות אסטרטגיה טובה מאוד.

ניהול אירוע עסקי

האתגרים הלוגיסטיים של ניהול אירוע עסקי הם משמעותיים ביותר. לכן, כדאי למצוא מרכז כנסים שמתמחה בנושא הפקת אירועים עסקיים ויוכל לעזור לכם. מרכז כנסים מציע מגוון רחב של אולמות כנסים וחללים מתוכם ניתן לבחור את המתאימים ביותר עבור האירוע שלכם. בין הנושאים החשובים בתחום ניהול האירוע: שילוט, ישיבה, מתקנים אורקוליים, תאורה, דוכני תצוגה וקידום מכירות. מחוות של רצון טוב הן כדאיות. תוכלו לתת לאורחים דגימות חינם או פריט פרסומי ממותג. הצעת עסקאות והנחות היא דרך טובה למשיכת לקוחות ולביצוע מכירות ביום האירוע.