אולם כנסים במרכז -  וואהל סנטרבכל שנה נערכים בישראל כנסים רבים, ביניהם כנסים אקדמיים, כנסים מקצועיים וכן כנסים המיועדים למשוך את הקהל הרחב. כנסים מצליחים הם אלו בהם מארגני הכנס, נותני החסויות, המרצים וכן המשתתפים בכנס מפיקים תועלת אישית מן האירוע. מבחינת בעלי עסקים, כנסים יכולים להוות ערוץ שיווקי רב ערך. זוהי הזדמנות ליצור קשר ישיר, פנים-מול-פנים עם קולגות, לקוחות קיימים וכן שותפים ולקוחות פוטנציאליים. בחירה נכונה של מקום לכנס, עיצוב המקום, התכנים והפעילויות השונות, המרצים בכנס, האוכל… כל אלו ועוד ישפיעו על הצלחת הכנס עבור כל הצדדים.

הצלחה של כנס יכולה לבוא לידי ביטוי באופנים שונים ומגוונים, בין היתר תלוי את מי שואלים. לדוגמה, רגע מתגמל ומשפיע יכול להיות שונה עבור עסק אשר מפיקה כנס או מעניק לו חסות לעומת משתתפים באירוע. עבור בעלי עסקים אחד הפרמטרים העיקריים למדידת הצלחה הוא המידה בה משתתפי הכנס הביעו עניין אמיתי במותג או במוצר של העסק, לדוגמה על ידי הרשמה לניוזלטר, קביעת פגישות, רכישות ועוד.

דוגמה אחת לשימוש בכנס כערוץ שיווקי היא חשיפת העסק על ידי הרצאה בכנס של אחד מנציגיו. הרצאה בכנס מקצועי יכולה לחשוף את העסק בפני שותפים פוטנציאליים ולאפשר יצירת קשר בלתי אמצעי בשיחה לאחר ההרצאה וקביעת פגישת המשך. זאת ועוד, הרצאה בכנס יוקרתי תמתג את הדובר והעסק שהוא מייצג כמובילים בתחום. חשוב להדגיש כי לא צריך להיות דובר מקצועי בכדי להעביר את המסר הנכון והתדמית הרצויה עבור העסק. פעמים רבות עצם האפשרות לראות את האדם מאחורי העסק או המוצר תיצור שינוי לטובה אצל קולגות וצרכנים. הרצאה טובה יכולה לתת ערך מוסך למשתתפים, בדמות השראה, למידה או פשוט חוויה כיפית וחיובית, אותם הם ישייכו מעתה לעסק/למוצר. עם זאת, יש לקחת בחשבון שהמקום בו נערך הכנס וכל האספקטים הכרוכים בהפקתו ישפיעו על המיתוג של הכנס וזה בתורו ישליך על העסקים שייקחו בו חלק. לכן, אם מארגני כנס מעוניינים למשוך אישים העומדים בראש עסקים וחברות מובילים בתחום מסוים, כדאי שייבחרו עבור הכנס מקום מכובד ומקצועי ונגיש כמו אולם כנסים במרכז, שכן בחירת המקום יכולה להשפיע על הנכונות של בעלי עסקים, מרצים וכדומה לקחת בו חלק.

חשיפה של עסק, מוצר או שירות בפני שותפים או לקוחות פוטנציאליים אפשרית גם על ידי הקמת דוכן בכנס. ללא ספק, רבים מעדיפים התרשמות ישירה מנציגי עסק או מוצר כלשהו הודות לאפשרות לשאול שאלות, לגעת במוצר וכו' במקום לבהות במסך מחשב. דוכן אשר מעוצב בצורה מושכת וחכמה וכולל תצוגה אינטראקטיבית יצירתית ייחודית של המוצר או השירות יימשכו קהל רב. כדי להפיק את המקסימום מאפיק שיווקי זה חשוב לוודא שנבחר מרכז כנסים אשר מציע את כל התשתיות והציוד הדרושים להצבת הדוכן והצגת העסק ו/או המוצרים בצורה הטובה ביותר. לא פחות חשוב מכך, חשוב לבחור מקום לאירוע עסקי מסוג זה אשר מעסיק צוות מיומן שיוכל לפתור בעיות בזמן אמת, אם יעלו, בצורה היעילה והמהירה ביותר.

השתתפות בכנסים היא גם הזדמנות מצוינת למינגלינג ויצירת קשרים גם אם בעל העסק או נציגים מטעמו מגיעים כמשתתפים מן המניין, וכן לשימור קשרים עם לקוחות, שותפים ואנשי קשר אחרים. כנסים הן הזדמנות להחיות מחדש את הקשר עם אנשים עימם נוצר קשר בעבר אך הוא לא הבשיל או דעך עם הזמן.

אם כן, כנסים יכולים להוות ערוץ שיווקי מעולה עבור בעלי עסקים, אך יש לוודא כי מדובר על כנס שמופק באופן מקצועי, במקום אשר ימשוך את הקהל הנכון להגיע ויספק את התנאים לשיווק יעיל.