אירוע עסקי מוצלחעסקים וחברות רבים נוהגים לארגן כנסים ואירועים עסקיים לעובדים, ללקוחות, להנהלה הבכירה ועוד. חשוב להציב מטרות מדידות לאירוע מכמה סיבות. ראשית, הגדרת מטרות ברורות תעזור לדייק בתהליך תכנון האירוע. לדוגמה, אם מטרת האירוע היא להביא כמות גדולה של אנשים מן הקהל הרחב, ייבחרו אפיקי פרסום והשיווק שונים עבור האירוע לעומת כמות מצומצמת של אנשים מנישה ספציפית. הצבת מטרות מדידות גם תאפשר בחינה של מידת הצלחת האירוע בסיומו. מטרה מעורפלת כמו "הפקת אירוע מהנה" לא מספיקה שכן לא ממש ניתן למדוד "הנאה". יתרה מכך, גם אם אנשים נהנו, לא ניתן למדוד כיצד זה השפיע על העסק, תפוקת העובדים או כמות המכירות… לבסוף, מטרות מדידות יאפשרו הסקת מסקנות לגבי אירועים עתידיים, אימוץ מה שעבד, ושינוי מה שלא עבד.

כיצד נמדדת הצלחה של אירוע עסקי

ניתן למדוד הצלחה של אירוע עסקי בדרכים שונות. לדוגמה:

  • כמות משתתפים – כמובן שאם מדובר על העובדים כולם יגיעו. אולם יש אירועים שמטרתם חשיפת העסק, מוצר או שירות חדש, אירועי קידום מכירות ועוד. אלו כוללים הזמנה של הקהל הרחב, לקוחות קיימים או שותפים פוטנציאליים, והצלחת האירוע יכולה להימדד בין היתר במספר המגיעים אליו.
  • מכירות – נוסף על כמות המגיעים, חשוב למדוד כמה אנשים ביצעו בפועל את המטרה של יום האירוע, החל מהצטרפות למועדון לקוחות ועד לרכישה בפועל של מוצרים ושירותים.
  • שיתופי פעולה – במקרים מסוימים, המטרה לא תהיה מכירות, או שזו לא תהיה המטרה הבלעדית, ויינתן דגש על יצירת קשר עם שותפים פוטנציאליים, קביעת פגישות עתידיות עימם או חתימה על הסכמי שיתוף פעולה במסגרת האירוע עצמו.

בחירת מקום לאירוע עסקי מוצלח

אחד מן הדברים שישפיעו על השגת המטרות באירוע עסקי הוא בחירת מקום לאירוע. בחירה נכונה יכולה לבוא לידי ביטוי בהחלטה של אנשים רבים להגיע אליו בעוד בחירה לא נכונה עלולה להרתיע אנשים מלהגיע למקום. לא פעם גם מרצים ואנשי בידור שיוזמנו לאירוע יחליטו האם להשתתף או לא על סמך המקום שנבחר, ובהמשך לכך, מידת האטרקטיביות של האירוע תעלה או תרד ומספר המגיעים אליו בהתאם.

באשר להישגים בהיבט של מכירות ושיתופי פעולה, החוויה שיעברו אלו שיגיעו לאירוע תושפע גם היא במידה רבה מהמקום שנבחר. האם המקום ערוך לארח מבחינת שטח ותשתית אירוע מכירות ויח"צ, שידרוש במרבית המקרים הצבה של דוכנים רבים? במידה ומתוכננות הרצאות, האם המקום ערוך לכך? האם ניתן לערוך כמה פעילויות במקביל?

בכדי להבטיח אירוע עסקי מוצלח שישיג את מטרותיו, מומלץ לבחור מרכז כנסים ואירועים מקצועי, אשר מיועד לאירוח אירועים עסקיים, ויכול לספק את כל הצרכים, גם של אירועים מורכבים, ולהעניק לאירוע נופך יוקרתי ומכובד.

מקום לאירוע עסקי נמדד במיקומו, במגוון החדרים שהוא כולל ובאפשרויות השונות שהוא מציע לקיום אירועים מסוגים שונים. הנוחות, הנגישות והגמישות של המקום לצרכי האירוע מאפשרים למארגנים למצות את הפוטנציאל הגלום באירוע ולהביא לתוצאות המבוקשות.

בין אם אתם מחפשים מקום לאירוע עסקי או מקום לכנס, מרכז כנסים יהיה הבחירה הטובה ביותר. ארגון אירוע עסקי מכל סוג שהוא מצריך השקעה רבה בכסף ובזמן. לרוב הוא מתוכנן חודשים מראש, שכן יש להזמין מקום, לתאם בין הספקים השונים, לתכנן מערך שיווקי ועוד. לא פעם האירוע יכלול גם הרצאות, הופעת בידור ועוד. אין טעם להשקיע כספים רבים אם לא יוגדרו מטרות ברורות והאירוע יתוכנן בכדי להשיגן.

משום כך חשוב לבחור מקום לאירוע עסקי, שיכול לספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת. ראשית, עליו להיות נגיש מבחינת צירי תחבורה ראשיים ולכלול מגרש חניה נוח ונגיש עבור בעלי מוגבלויות. שנית, עליו לכלול את כל החללים הנדרשים לקיום האירוע.

מרכז כנסים וואהל סנטר מהווה היום את אחד ממרכזי הכנסים המבוקשים בארץ, משום מיקומו הנוח וכל השירותים שהוא מציע. המרכז ממקום בסמוך לצירי תחבורה ראשיים ליד אוניברסיטת בר אילן וכולל מגוון רחב של אפשרויות, אולמות כנסים בגדלים שונים החל מחדר ישיבות המכיל עד 20 איש ועד אולם אודיטוריום המכיל עד 800 איש. בנוסף, במקום חללים רבים מקורים ופתוחים, כך שהמקום ערוך גם לאירוח תערוכות, דוכנים, קבלות פנים ועוד. במקום כל התשתית והציוד האלקטרוני הנדרשים לתערוכות, מצגות והרצאות. המקום נעים ונוח עם מיזוג אוויר משוכלל, מעליות, שירותים נגישים ועוד.