אירוע קוקטיילשילוב אירוע קוקטייל באירוע עסקי הוא דבר נפוץ. בדרך כלל נערך הקוקטייל בשעות הערב וכלול באירוע גדול יותר, כגון ערב התרמה, חלוקת תעודות מצטיינים ואף בסיום יום הרצאות עמוס. ככל אירוע עסקי, מומלץ לערוך אותו במסגרת מרכז כנסים ואירועים, שערוך לארח אירועים מסוג זה.

מהו אירוע קוקטייל?

ארגונים רבים מארגנים ימי עיון עסקיים שכוללים הרצאות, סדנאות, ימי הדרכה ועוד. יום כזה הוא יום מורכב שכולל גם התכנסות בחדרי הרצאות נפרדים וגם הרצאה או הופעה מרכזית באודיטוריום גדול יותר. בסופו של יום כזה נהוג לכלול גם חלק קליל יותר, שכולל הגשה של משקאות קלים וחריפים לצד כיבוד קל.

לפעמים נערך אירוע הקוקטייל כאירוע בפני עצמו, למשל בערבי התרמה, גיוס מתנדבים ואף הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה או לכבוד החג.

כדי לאפשר למוזמנים לחוש בנוח, על מקום לאירוע להיות מאורגן היטב, בעל תאורה נוחה ומאובזר בכל הנדרש לקיום אירוע עסקי.

קיום אירוע קוקטייל בוואהל סנטר – מרכז כנסים ואירועים

וואהל סנטר הוא מרכז כנסים הכולל את כל הנדרש לקיום אירועי קוקטייל ואירועים עסקיים בכלל:

  • מודולאריות – המקום כולל מספר אולמות כנסים וחללים שונים, מקורים ופתוחים, כך שניתן לערוך כל אירוע בתנאים מיטביים. לדוגמה, אולם כנסים אחד יכול לשמש לסדנאות במהלך היום, ניתן לערוך הרצאה או פאנל באולם האודיטוריום המכיל עד 800 איש, ולקראת ערב להזמין את העובדים לאירוע קוקטייל קליל בחלל מרכזי משותף.
  • אווירה – משום שמדובר על מקום מטופח ומושקע, ניתן לעצב את החלל המרכזי בקלות ולהתאימו לאירוע קוקטייל. למשל להוסיף אור רך, מוסיקה נעימה, לסדר שולחנות מרכזיים עם מפות חגיגיות, לפזר כורסאות או מקומות ישיבה נוחים ולאפשר לאנשים להיפגש בנוחות. אירוע קוקטייל הוא אמנם אירוע קליל יותר, אולם גם בו נרקמים קשרים עסקיים ונערכות בו היכרויות לשם שיתופי פעולה עסקיים. חשוב שהחלל יהיה מרווח וניתן יהיה בו לעמוד כקבוצה או להתרחק לפינה ובה לקיים שיחה פרטית יותר.
  • מיקום ונגישות – על מקום לאירוע עסקי להיות ממוקם במרכז הארץ, קרוב לצירי התחבורה הראשיים ולמרכזי העסקיים המרכזיים. מרכז וואהל ברמת גן בסמוך לאוניברסיטת בר אילן וההגעה אליו נוחה וקלה מכל רחבי הארץ. המקום כולל חניה קרובה, נגישה ונוחה הכוללת גם מקומות חניה לנכים. המרכז עצמו מונגש גם הוא לבעלי מוגבלות.
  • תשתיות – כל החדרים, החללים והאולמות כוללים מיזוג אוויר ושקעי חשמל במיקום נוח. במקום תשתית טכנית לכל צורך (סאונד, אינטרנט, מקרן ועוד).

אמנם אירוע קוקטייל הוא קליל יותר ומאופיין באווירה נעימה וזורמת, אך אין לשכוח באירוע עסקי לכל דבר אשר יכול לתרום למוניטין של החברה ולקדם אותה. לכן, חשוב להשקיע מחשבה בארגון אירוע קוקטייל ולהעניק תשומת לב לכל האלמנטים הכרוכים בו, בראשם המקום בו הוא ייערך, כדי להבטיח את הצלחתו.