ארגונים שונים, בין אם מהמגזר הציבורי או העסקי, נוהגים לארגן טקס מצטיינים אחת לתקופה. בטקס מחולקים תעודות ו/או פרסים לעובדים שתרמו לארגון בשנה החולפת, כל ארגון ומדדי ההצטיינות שלו. חשוב לארגן את הטקס במקום מכובד ונוח, בעל תשתית מתאימה לאירועים מסוג זה. וואהל סנטר, מרכז כנסים ואירועים, ממוקם במרכז הארץ ומארח בכל שנה אירועים רבים לארגונים, מוסדות וחברות, ביניהם גם אירועי טקס מצטיינים.

מהו טקס מצטיינים?

הפקת טקס מצטייניםטקס מצטיינים נערך בארגונים רבים לכבוד עובדים שגילו ערכים של מצוינות, חדשנות וקידמה בארגון שלהם. ערכי המצוינות יכולים לבוא לידי ביטוי בדרך שונה מארגון לארגון. למשל, יש ארגונים ששמים את הדגש על השירות שמספקים העובדים, כגון ארגונים רפואיים, ארגונים ציבוריים וכדומה. לעומת זאת, בארגונים עסקיים לעיתים יציינו את העובדים שתרמו לרווחיות החברה בשנה החולפת או לפיתוח מוצר חדש. טקס המצטיינים נקבע בהתאם למדיניות ולתרבות הארגונית בכל ארגון. בארגונים מסוימים מחליטה ההנהלה על המצוינות ואילו בארגונים אחרים, נקבע הדירוג לפי הצבעה, למשל תחרות המורה המצטיין.

טקס המצטיינים מעלה את המוטיבציה בארגון, שכן העובדים חשים שמעריכים אותם ואת הישגיהם. ארגונים המקיימים טקס מצטיינים מביעים את הערכתם לעובדים ואף מתגמלים אותם עם פרסים או תמורה כספית. טקס כזה הוא הזדמנות עבור ההנהלה לגבש את הארגון ולהעניק לעובדים תחושת שייכות, כמו גם להעביר תכנים ותוכניות חדשות לחודשים הבאים.

טקס מצטיינים הוא אירוע מכובד, שכולל את ההנהלה הבכירה, העובדים, אורחים ומכובדים. משום כך חשוב לקיימו במסגרת אולם כנסים במרכז, מקום מרכזי, נגיש ומכובד, רצוי באולם אודיטוריום אשר ערוך לאירוע מסוג זה.

בחירת מרכז כנסים לאירוח טקס מצטיינים

טקס מצטיינים יכול להיות חלק מאירוע גדול יותר ובדרך כלל מנצל הארגון את הבמה לנאומים, מצגות ואף חשיפה של תוכניות חדשות. חשוב לבחור מקום לאירוע עסקי אשר יאפשר תנאים מיטביים לקיום האירוע, ובהיבט זה, מרכז כנסים ייתן את המענה הטוב ביותר.

פעמים רבות הארגון יפיק אירוע עסקי הכולל גם הרצאות והשתלמויות שבסופן טקס המצטיינים. במידה וטקס המצטיינים הינו חלק מאירוע מורכב יותר, כדאי לבחור מרכז כנסים לאירוע שכן הוא יכיל מספר אולמות כנסים וחללים שונים, ביניהם גם אודיטוריום בו יהיה ניתן לרכז את כל המוזמנים לטקס. המבנה של אולם אודיטוריום עם ישיבת תיאטרון מדורגת ובמה הינו אידיאלי לעריכת אירוע מסוג זה הכולל נאומים וחלוקת פרסים לעובדים המצטיינים. אולם אודיטוריום ערוך גם לארח הופעה אמנותית, שבמרבית המקרים תהיה כלולה באירוע כזה.

יתרון נוסף של מרכז כנסים הוא שהוא יכיל לובי לקבלת פנים בו יהיה ניתן גם להגיש למוזמנים משקאות וכיבוד קל וכן אולם כנסים בו ניתן להגיש ארוחת צהריים או ערב בישיבה סביב שולחנות.

בנוסף, מרכז כנסים ואירועים כולל תשתית טכנולוגית טובה, כולל אינטרנט, שקעי חשמל רבים, תאורה נוחה, ציוד למצגות ועוד, מה שיחסוך למארגנים זמן וטרחה רבים לו היו צריכים לדאוג לספקים נפרדים לשם כך.

מרכז כנסים ואירועים וואהל סנטר

מרכז כנסים ואירועים וואהל סנטר מארח בכל שנה מספר רב של אירועים לארגונים מן המגזר העסקי, המגזר הציבורי וכן המגזר השלישי. המרכז נמצא במיקום מרכזי ברמת גן, בסמוך לאוניברסיטת בר אילן ונגיש בקלות מערוצי התחבורה הראשיים. במקום מספר אולמות כנסים, כולל אודיטוריום המכיל עד 800 איש, וחללים נוספים, מקורים ופתוחים.  בצמוד למרכז חניה נגישה, והמקום מצויד במיזוג אוויר משוכלל, תשתית טכנולוגית מצוינת וכל מה שנדרש כדי לארגן טקס מצטיינים מכובד ובלתי נשכח.