אולם כנסיםאירועים גדולים הפונים לפלח אוכלוסיה גדול מצריכים חשיבה על נגישות ודרכי הגעה. כאשר מקיימים אירוע עסקי צריך לוודא שכל באי האירוע יוכלו להתנייד ולהגיע למקום וכן שההסבר ומפות ההגעה יהיו זמינות ומדויקות.

מבחינה זו יש יתרון לבחירת מקום לאירוע במרכז אליו ניתן להגיע בקלות מכל רחבי הארץ, בין אם בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי. רצוי לבחור מקום לאירוע שנגיש בקלות ובנוחות מצירי התחבורה העיקריים. המיקום המרכזי של מרכז כנסים וואהל סנטר ללא ספק מהווה יתרון, ולכן חברות ומוסדות רבים בוחרים לערוך אירועים בו.

הפקת אירוע עסקי מורכב אינו תמיד קל לביצוע. לשם כך נדרש לשכור שירותי הפקה על מנת לתאם בין כל הספקים השונים. חשוב מאוד לבחור ספקים מקצועיים ואמינים וכן כאלה שמתאימים לאירוע הספציפי שלכם.
בתחום ההסעות ישנם ספקים טובים ופחות טובים וצריך לקחת בחשבון שחוויה לא נעימה כמו איחור למשל יכולה להשפיע על מצב הרוח של הלקוח לאורך כל האירוע. הכעס של הלקוח על האיחור יהיה בדרך כלל כלפי מארגני האירוע או הכנס ולא כלפי חברת ההסעות.

שירות הסעות – פתרון יעיל לאירוע עסקי מוצלח

לשירות הסעות מסודר יש יתרונות רבים. במידה וקהל היעד לאירוע שלכם לא מחזיק מכוניות צמודות או עלול להתלבט אם לבוא עם רכב מסיבות כלכליות, שירות הסעות יכול להיות כלי שכנוע נוסף. אין נוח מלנסוע בהסעה מסודרת עם מיזוג לאירוע, במיוחד אם מדובר באירוע מרוחק. באירועים רבי משתתפים, אפשר להזמין מספר אוטובוסים שיאספו את המשתתפים ממספר מקומות מפגש שכולם מכירים וכן יחזירו אותם בסוף האירוע.

בחירה של חברת הסעות מתאימה

חשוב מאוד להיות זהירים בבחירת חברת הסעות לאירועים. כדאי לברר מספר נקודות על מנת לוודא שמדובר בחברת ההסעות הנכונה. אלו בין המאפיינים שיעידו על חברה מקצועית:

  • הנהגים יהיו אדיבים ומקצועיים ונחמדים לנוסעים
  • ההסעות יגיעו ליעד בזמן ושיצאו מהיעד בזמן.
  • כלי הרכב יהיו נקיים ומצוחצחים ומיזוג יהיה תקין.
  • אחריות מלאה לנוסעים. לוודא שכולם עלו על ההסעות ושלא נשאר אף אדם מאחור.

מעבר לכל אלו, חשוב לקבל המלצות על חברות, להיכנס לאתרי האינטרנט שלהן, ולהשוות מחירים.
במחיר הגבוה יותר לא בהכרח תקבלו שירותים טובים יותר, לכן צריך להקפיד ולבדוק את כל הפרטים השונים לפני שבוחרים חברת הסעות. כמו כן, חשוב לבדוק שיש לחברה אישורים ורישיונות כחוק.