אירוע לעובדיםחברות רבות נוהגות לקיים אירועים לעובדים. אלה יכולים להיות בעלי נושאים מגוונים, החל מהדרכות, עדכונים וכלה בימי גיבוש שכוללים הרצאות מעניינות והופעות בידור בסופן. המטרה היא לשמור את העובדים מעודכנים על מהלכים ומגמות בחברה, כמו גם השקעה במוטיבציה של העובדים.

מקומות לאירועים עסקיים הם מבוקשים מאוד. לא כל החברות יכולות לספק במסגרת מקום העבודה עצמו מכלול שיענה על כל הדרישות לארגון אירוע לעובדים, החל מחדרים מרווחים, אודיטוריום ועד לארגון קבלת פנים מושקעת.

הפקת אירוע לעובדים

בעלי חברות רבים  מבינים כבר כי השקעה בעובדים מחזירה את עצמה בדמות נאמנות העובדים לארגון, ברמת מוטיבציה גבוהה ובעליה בתפוקת העבודה. עובד מרוצה ללא ספק משקיע יותר ואכפת לו מתוצאות העבודה שלו, בין אם הוא נמצא בתפקיד בעל אופי יצרני, מכירתי או שירותי. מחקרים מוכיחים כי המידה בה עובד מרגיש מוערך משפיעה על המוטיבציה ורמת העבודה שלו הרבה יותר אפילו מהעלאה במשכורת.

אחת הדרכים להראות לעובדים כי חושבים עליהם והם מוערכים היא להפיק אירוע במיוחד עבורם. אירועים מסוג זה גם מאפשרים לעובדים להכיר צדדים נוספים בחבריהם לעבודה, ליצור היכרות וחברות מעבר לענייני העבודה. זוהי גם הזדמנות להכיר את האנשים שלעיתים פחות נגישים להם באופן אישי, המנהלים בדרגים השונים. שבירת 'חומות' בין האנשים העובדים אלו עם אלו באופן יומיומי כמו גם אלו שמהווים סוג של 'נעלם' הופכת את מקום העבודה לנעים יותר וכזה שיותר כיף לבוא אליו כל יום. שוב, גם כאן, הדבר יתבטא מוטיבציה של העובדים.

ואם רוצים להראות לעובדים שהם חשובים, יש לעשות זאת באמצעות אירוע שניכר שהושקעה בו מחשבה ותכנון, כדי ליצור עבור העובדים את החוויה המושלמת. אירוע מושקע יעביר לעובדים את המסר שבאמת אכפת לחברה מהם.

לכן, מומלץ לארגן את האירוע במסגרת מרכז כנסים ואירועים, שיוכל לספק את כל השירותים הנחוצים לאירוע, על כל ההיבטים שתבחרו לכלול בו:

  • עדכונים ויצירת זהות ארגונית – במהלך אירועים לעובדים ניתן לכנס את העובדים באודיטוריום מרכזי ובו לעדכן את כל העובדים על חידושים ומגמות בתחום, על תכנית חדשה לשנה הקרובה ועוד. פעמים רבות נוהגת ההנהלה גם לחלק בהזדמנות זאת תעודות הצטיינות לעובדים, מענקים, בונוסים ועוד. אספקטים אלו באירועים לעובדים יעזרו גם ליצור זהות ארגונית והרגשת שייכות. עובדים שמרגישים שהם חלק ממשהו גדול ומרגש ייהנו להשקיע בעבודה ולהרגיש שהם מקדמים משהו משותף שהם מאמינים בו.
  • פעילויות גיבוש – בדרך כלל כוללים במסגרת אירוע לעובדים גם חלוקה לקבוצות ובהם אפשר להעביר הנחייה קבוצתית, אימון עסקי, סדנאות ועוד. המטרה היא השקעה בכוח האדם שיש בארגון וגיבוש העובדים במסגרת פעילויות עם ערך מוסף.
  • הופעה – לאחר שהסתיימו העדכונים וההדרכות, כוללים בדרך כלל באירוע גם הופעה אמנותית או הופעת בידור. אירועים רבים אינם עוסקים רק בענייני עבודה, אלא מטרתם כאמור להשתחרר ולצאת מהמסגרת העסקית לבילוי כיפי וחברי.

כל ארגון מתכנן את האירוע לפי הצרכים שלו, אולם במרבית המקרים מרכז כנסים יוכל לענות באופן מיטבי על כל הדרישות המגוונות של האירוע.

בחירת מקום לאירוע עסקי לעובדים

משום המורכבות של אירוע עסקי, חשוב לבחור מקום לאירוע שיענה על כל הדרישות של המארגנים. מרכז כנסים כולל חדרים בסדרי גודל שונים, כגון אודיטוריום להרצאה או להופעה וגם חדרים קטנים לקבוצות קטנות יותר. בנוסף, במרכזי כנסים חללים בהם אפשר ליצור קבלות פנים, לארגן כיבוד לעובדים, החל מקבלת פנים שכוללת קפה ועוגה בעמידה ועד למקום נוח שבו אפשר להגיש ארוחת צהרים או ערב.

נוסף על כל אלה, מרכז כנסים כולל את כל האביזרים הטכניים החשובים לקיום אירוע עסקי, כגון רשת אלחוטית מהירה, מסכים, במת הרצאות, הגברה ועוד.

מרכז כנסים וואהל סנטר

מרכז כנסים וואהל סנטר עונה על כל הדרישות עבור מקום לאירוע במרכז. המרכז ממוקם בסמוך לאוניברסיטת בר אילן, ליד צירי תחבורה ראשיים. נוסף על כך המקום נגיש וכולל מגרש חניה מרווח ובו מקומות חניה לנכים וכניסה מונגשת לנכים.

היתרון הגדול של מרכז כנסים וואהל סנטר הוא שניתן לתכנן בו את האירוע בדיוק לפי הצרכים של החברה ואין צורך להתפשר. במרכז סוגים שונים של חדרים, החל מחדר ישיבות למספר מצומצם של אורחים ועד לאודיטוריום המכיל עד 800 איש. בנוסף, פארק האחדות המכיל אמפיפארק יכול להכיל עד 3000 איש. כך, המקום מאפשר לנהל אירוע מורכב עם מספר מוזמנים גדול, ובעל כמה התרחשויות במקביל. המרכז מנוסה באירוח אירועים עסקיים וכן כנסים, והוא בחירה אידיאלית במידה ואתם מחפשים מקום לאירוע חברה, לאירוע קד"מ ויח"צ, כנס או כל אירוע אחר.