הפקת אירועים עסקייםאירועים עסקיים יכולים להיות מיועדים לכמה מטרות, החל מאירועים לעובדים עצמם ועד ללקוחות. ישנם דגשים שונים כאשר מתכננים אירוע לעובדים או ללקוחות, אך בשני המקרים, כאשר רוצים לשדר מקצועיות ויוקרה חשוב לבחור מקום איכותי ומכובד דוגמת מרכז כנסים, אשר מיועד לארח עסקיים ומנוסה בכך.

כאשר בודקים אולמות כנסים, יש לשים לב למיקום, למספר וסוגי האולמות והחללים הקיימים בו, לציוד ועוד. כאל אלו הינם היבטים שיסייעו לאירוע להיות מוצלח ואפקטיבי.

אירועים עסקיים ללקוחות ולעובדים

הפקת אירועים עסקיים היא דבר שבשגרה בקרב חברות. חברות מארגנות אירוע עסקי לעובדים בכמה הזדמנויות, כגון מסיבת פרידה מעובד ותיק, הרמת כוסית לראש השנה, חלוקת רווחים, אירוע גיבוש ועוד. חשוב לשים לב כי המקום עצמו יוכל להכיל את מספר העובדים שהוזמנו וכי אפשר יהיה לקיים בו גם קבלת פנים לפני האירוע.

אירוע עסקי ללקוחות מיועד לחשיפת מוצר חדש, לימי מכירות ועוד, וחשוב כי המקום יענה על הצרכים של המציג ושל הלקוחות כאחד. חשוב כי יהיו בו אביזרים למצגות, כמו גם כמה חדרים שבהם אפשר לקיים במקביל פאנלים, הרצאות או פגישות פרטיות, מקום להגשת כיבוד ואף ארוחת צהרים או ערב אם צריך.

דגשים בארגון אירוע מקצועי

בין אם אתם מארגנים אירוע לעובדים ובין אם ללקוחות, חשוב לשים לב כי אתם בוחרים מקום לאירוע שיאפשר אירוע מוצלח בעיני האורחים, החל מנוחות ההגעה למקום, וכמובן בזמן השהייה בו וכן בעיני החברה בהיבט של העברת המסרים הנכונים והוצאה לפועל של האירוע בהצלחה:

  • נגישות וחניה – חשוב לשים לב כי המוזמנים יוכלו להגיע למקום בנוחות בתחבורה ציבורית או ברכבם, לחנות בקלות את רכבם ולא יצטרכו לכתת רגליים.
  • מתקנים לנוחות האורחים – כאשר אתם מזמינים אורחים יש לוודא כי במקום מיזוג הפועל כהלכה ויוכל לשמש אתכם בקיץ לקירור ובחורף לחימום, כי יש ברחבי המקום שירותים נקיים ונגישים וכי המקום משדר מקצועיות ונינוחות כאחד.
  • מגוון אולמות וחללים – מרכז כנסים מקצועי מציע מספר אולמות שיוכלו לשמש אתכם למטרות שונות במהלך האירוע, החל ממקום להגשת כיבוד במהלך קבלת הפנים, דרך אולמי הרצאות, אודיטוריום ואף מקום שבו אפשר להגיש ארוחת צהרים או ערב, לפי התכנון.
  • אבזור למצגות – פעמים רבות אירועים הן לעובדים והן ללקוחות כוללים מצגות וסרטים. לכן חשוב כי אולם כנסים במרכז יציע את כל האביזרים המתאימים כגון נקודות חשמל נוחות, מסך למצגת, פודיום להרצאות ועוד.

כאמור, היבטים אלה הם חלק מאלו אשר יהפכו את האירוע למוצלח, שכן לאורחים שלכם נוח להגיע והשהות במקום עצמו נוחה ונעימה.

מקום לאירוע במרכז

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים במרכז, אשר מציע את כל מה שדרוש כדי לארגן אירוע מכובד. זוהי האופציה האידיאלית אם אתם מחפשים מקום לאירוע במרכז, שכן יש בו את כל מה שנדרש להצלחת אירוע עסקי. הנגישות שלו מצוינת מבחינת המיקום שלו בקרבת צירי התחבורה המרכזיים, קיימת חניה זמינה בקרבת המקום ויש במקום את כל הציוד הנדרש לארגון אירוע מכל סוג. המקום מתאים לארגון אירועים עסקיים לעובדים וללקוחות כאחד, שכן הוא כולל את כל מה שנדרש להפקת אירועים מכל סוג שהוא.

בין אם אתם מארגנים את אירוע עסקי בעצמכם ובין אם אתם חברת הפקת אירועים המשרתת עסקים וחברות, כדאי לשים לב כי המקום שבחרתם עונה על הצרכים של האירוע וכי המוזמנים יגיעו ויראו את ההשקעה ותשומת הלב שהוקדשה לארגונו.