מרכז כנסים וואהל סנטרכנסים ואירועים עסקיים הם אירועים חגיגיים ומושקעים, לעיתים לא פחות מאירועים פרטיים. יש לתכנן אותם זמן רב מראש ולחשוב על כל פרט ופרט. פעמים רבות כוללים אירועים אלה גם הופעה אומנותית בשלב כלשהו של האירוע.

במידה ואתם מארגנים אירוע בו עתידה להיות משולבת הופעה אמנותית, חשוב לבחור מקום לאירוע אשר מסוגל לארח הופעה כזו מבחינת כל התנאים הנדרשים – מספר האנשים שהוא יכול להכיל, במה, ציוד טכני ועוד.

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים אשר מהווה אופציה מועדפת למחפשים מקום לאירוע במרכז, היות והוא כולל מספר אולמות וחללים שונים וכל התנאים הנדרשים לקיום אירוע עסקי גדול או כנס, גם כאשר מדובר על אירועים רבי משתתפים ואירועים מורכבים.

באילו אירועים עסקיים ניתן לשלב הופעה אומנותית?

בפועל אפשר לשלב הופעה כזו כמעט בכל אירוע עסקי. מקומות עבודה רבים נוהגים לקיים אירועים מסוגים שונים: ימי השתלמות לעובדים, ימי גיבוש הכוללים הרצאות וסדנאות, תערוכות ללקוחות, כנסים עסקיים המיועדים למשקיעים ולתורמים ועוד. ניתן לשלב הופעה אמנותית במסגרת אולמות כנסים שבהם נערכים אירועים כאלה. הופעה אמנותית יכולה להיות חלק מקבלת הפנים ובה מקבלים המגיעים כיבוד קל ויכולים לבצע שיחות מינלינג כשברקע מנגנת להקה מוסיקת רקע קלילה. אפשרות אחרת היא לכנס את כל האורחים בסיום יום העיון ולקיים הופעה אמנותית בחלל ייעודי. ההופעה האמנותית יכולה להיות מסוגים שונים, החל מהופעת מוסיקה של אמן ידוע, הופעת בידור כסטנד-אפ או קסמים, מוסיקה קלאסית ועוד.

דגשים בשילוב הופעה אומנותית באירוע עסקי

כאשר משלבים הופעה באירוע עסקי, יש לחשוב על כמה היבטים מרכזיים:

  • הלימה בין סגנון ההופעה לסגנון האירוע – יש להתאים את סוג ההופעה לסגנון האירוע. לא נתאים הופעת בידור במסגרת אירוע עסקי מוקפד.
  • התאמה לאופי הקהל – יש לחשוב כיצד להתאים את ההופעה לקהל עצמו. האם מדובר בקהל עובדים שאפשר להעניק להם הופעת בידור קלילה או עדיף קהל המחפש אמן מוסיקה מוכר או מוסיקה קלאסית?
  • מקום המתאים להופעה כזו – יש לחשוב כיצד מארגנים את ההופעה במסגרת המקום עצמו מבחינת הציוד האלקטרוני הנדרש, האקוסטיקה, מספר האנשים המופיעים, מקום להתארגנות, מספר האנשים הצפוי להיות בקהל השומעים ועוד.

על מקום לכנס לכלול כמה אפשרויות לשילוב הופעה אמנותית, כדי שהאירוע יהיה מוצלח לכל המשתתפים בו.

מרכז כנסים ואירועים וואהל סנטר

אם הנכם מחפשים מקום לכנס או לאירוע עסקי אחר, הנכם מוזמנים לתאם פגישה במרכז הכנסים וואהל סנטר להתרשמות מן המקום. במקום כאמור מספר אולמות כנסים בגדלים שונים, כולל אודיטוריום המכיל עד 800 איש. דבר זה מאפשר לקיים הופעה אומנותית אף לחברה בסדר גודל גדול, המקיימת אירוע למאות עובדיה. בנוסף, במרכז וואהל חללים מקורים ופתוחים המאפשרים לקיים בנוחות קבלת פנים המלווה בהופעה.