אף על פי שעדיין איננו יכולים להתקבץ כבעבר, ניתן כיום לקיים כנסים גם בצל הקורונה. אומנם הנגיף טרף את כל הקלפים והצליח להעביר אותנו סידרת חינוך באמצעות כללים נוקשים, אך החיים חייבים להמשיך להתנהל באופן שגרתי ככל שניתן, ויחד עמם גם הכנסים נפתחים לקהל הרחב.

אנו שמחים לפתוח את אולמות הכנסים שלנו לקהל הרחב, אך עם זאת, מחויבים להיזהר ולהקפיד על כל ההנחיות לקיום כנסים.

אנו מאמינים שכעת, יותר מתמיד, שמירה על הנחיות בזמן כנס היא דבר חשוב שאין להקל בו ראש. עם זאת, מארגני הכנסים המנוסים של מרכז וואהל נמצאים כאן על מנת לסייע לכל אחד לארגן כנס מקצועי ובטוח ולדאוג לבטיחות כל האורחים בו.

מה קובעות ההנחיות החדשות?

  • הקפדה על נגישות לעמדות רחיצת הידיים, שחייבות להיות מצוידות בסבון.
  • הקפדה על עמדות חיטוי עם ממחטות נייר לקינוח אף וחומר חיטוי מבוסס אלכוהול בריכוז של 70% לכל הפחות .
  • הימנעות מהיווצרות תורים ועומסים בנקודות מכירה או חלוקה של מזון, כרטיסים וכדו', וכן בשערי הכניסה והיציאה או בשירותים. לשם כך יש לדאוג לעמדות שירות/ מכירה/ הסברה נוספות.
  • הימנעות מעמדות משותפות כמו תחנות מחשוב לשימוש הכלל.
  • הקפדה על אוורור חללי פנים.
  • הגברת תדירות הניקיון בשטחים המשותפים כמו חדרי אוכל, שירותים, דלפקי שירות וכדו'.
  • איסוף פרטי כל המשתתפים בכנס, הכוללים שם, טלפון נייד, כתובת מגורים ודואר אלקטרוני עם עדיפות לאיסוף פרטים באמצעות מילוי טופס מקוון.

לצד ההנחיות הללו, אנו מחויבים לשמור על בריאות הציבור בשטח הכנס, ולהפחית את הסיכון להעברת הנגיף ככל שניתן. לשם כך אנו מבקשים מהקהל הרחב שלא להגיע אם הוא סובל משיעול,חום או מקוצר נשימה. אנו מבקשים להימנע מלחיצת ידיים בשטח הכנס ולהקפיד על ההנחיות לשמירת מרחק ועטיית מסיכה.

כיצד תפעלו נכון?

על המשתתפים בכנס להגיע מוכנים ולדעת מה מצופה מהם בכנס עצמו.

מאחר וכמות המשתתפים מוגבלת וההרשמה נעשית מראש, ניתן לשריין לכל משתתף מקום ישיבה מבעוד מועד, כך שידע היכן עליו להיות במהלך הכנס.

מומלץ לפני ההגעה לכנס לוודא כי מועד הכנס לא השתנה או נדחה, וכי הוא עתיד להתחיל בשעה שנקבעה לו.

כמו כן, ניתן לוודא אילו שירותים ניתנים במקום הכנס עבור המשתתפים על מנת להגיע מוכנים עד כמה שניתן.

עם הגיעם של המשתתפים לכנס, עליהם להירשם במקומות שמיועדים לכך, ובמהלך הכנס יש לשמור על מרחק של 2 מטר בין המשתתפים, לעטות מסיכה ולהימנע מהתקהלויות.

לסיכום,

השמירה על ההנחיות במהלך הכנס היא חובה שמוטלת הן על אולם הכנסים והן על המשתתפים כאחד. מרכז וואהל מציע שירותיו עם אולם כנסים במרכז הארץ שמבטיח לעשות עבורכם את כל שניתן, כדי להבטיח חווייה טובה,נעימה ובטוחה וקיום כנס מוצלח.