בחברה גדולה כקטנה בצורך באירוע עסקי יעלה במהלך מיתוג החברה. אבל איך בדיוק עושים את זה? איך מביאים מיתוג לתוך כנס ואיך גורמים למיתוג בכנס להפוך ליותר מלוגו וצבעי החברה מרוחים בכל פינה. הינה מאמר שאולי יעזור לכם.


מה מטרת האירוע?


לכל אירוע עסקי יש מטרה בסופו של יום, בין אם לחגוג הישג של החברה או להראות נוכחות בשוק. אז צריך יש צורך ברור לסדר את האירוע בהתאם. בלונים, סכו"ם מוזהב עם הלוגו, ארוחת קייטרינג איכותית. הכול אפשרי באירוע וכל אטרקציה ומרצ'נדייס צריכים להתאים למטרה.


הפקת אירועים עסקיים


תחום החברה


בכל תחום יש סטנדרטים משלו באירועים עסקיים של בנקים מביאים מומחים כלכליים שידברו על הצלחות השוק, באירועים של חברות אופנה יש דוגמניות אינסטגרם שלוקחות סלפי בכל פינה ובאירועים של חברות נדל"ן יש אדריכלים שמדברים תוכניות בנייה. אין הגבלה למה שאפשר לעשות, אבל זה צריך להתאים לתחום ולאופי החברה, כי דוגמניות באירוע של בנק הרי לא בדיוק נשמע הגיוני. כמו כן יש צורך בבחירה נכונה של מקום לאירוע, לחלק יתאים מרכז כנסים וחלק אולי יצטרכו חדר הרצאות הכול תלוי בתחום ובמטרה.


תקציב האירוע


לכל אירוע עסקי ולכל חברה יש תקציב מוגבל, לא משנה אם הוא מוגבל בעשרות אלפים או עשרות מיליונים. יש הגבלה מסוימת לכל אירוע ולכל מותג. אז חשוב לדעת את גבול הזה, מומלץ לשכור מארגן אירועים שישתמש נכון בכל שקל בתקציב וישתמש בקשרים שלו בתעשייה, בין אם מדובר בבחירת מקום לאירוע עסקי, קייטרינג להאכיל את האורחים או אטרקציות כאלו ואחרות למיתוג האירוע.


הפקת אירועים עסקיים