אולם כנסיםכי כל אירוע עסקי הוא מהלך שיווקי מתוחכם

בין אם החברה שלך מצויה בחיתוליה ועושה את צעדיה הראשונים בענף כשעוד אין לך קהל לקוחות קבוע, בין אם החברה שלך כבר מתפתחת היטב ומראה סימני גדילה יפים ובין שהיא כבר ותיקה בתחום – אירועים עסקיים ומקצועיים יכולים להיות מנוף פרסומי רב השפעה על לקוחותיך. חלוקת מוצרי פרסום וקד”מ במסגרת אירוע עסקי מהווה אפיק שיווק יעיל ואפקטיבי אשר ישאיר רושם על הקהל לאורך זמן.

שיטות השיווק והפרסום הטובות ביותר

אם גם אתה מוציא עשרות אלפי שקלים מדי שנה על פרסום החברה שלך אבל רואה מדד צמיחה נמוך יחסית, אולי כדי לחשוב מחדש על השיקולים השיווקיים והכלכליים השונים. אם אתה מעוניין להתפתח ולא יודע מה היא הדרך האפקטיבית ביותר לפיתוח עסק שלך, להחדרתו לשוק או למיצובו, המאמר הזה מיועד בדיוק בשבילך.

אירוע עסקי כבקשתך

כנסים ואירועים עסקיים מהווים את הגורמים היעילים ביותר למינוף הפרסום והשיווק של חברות גדולות ברחבי העולם כולו ובארצנו הקטנה בפרט. לא בכדי, מארגנים בתי עסק בינוניים וקטנים, גדולים ואפילו חברות ענק – אירועים היוצרים תהודה משמעותית ומעוררים באזז שלא ניתן להתעלם ממנו. בזמן האירוע מקפידים לשווק ולחלק מוצרי פרסום מיוחדים ומקוריים. לאותו מוצר פרסום שמחולק כמתנה אישית יש כח שיווקי אשר רבים חושבים כי הוא יעיל בהרבה מאשר אפיקי פרסום אחרים כגון פרסום אינטרנטי או בטלוויזיה. אירוע עסקי יכול להתרחש בכל סדר גודל שמתאים לך ובהתאם לאופי הרצוי לך, בעל העסק. בין אם מדובר בכנס או בקורס, בסמינר או בפאנל אינטלקטואלי, באירוע המיועד ללקוחות פוטנציאליים, ספקים פוטנציאליים או שניהם יחד – תוכל לארגן כל אירוע עסקי כך שישרת את מטרותיך כהלכה ויאפשר לך לסלול את המשך דרכך בענף הרלוונטי. כיצד תהפוך את האירוע שלך למהלך השיווקי הבא שלך?

מיתוג בית העסק

טרי בענף? בעידן גלובאלי בו השם הוא הפרט החשוב ביותר בכל עסק, מיתוג החברה שלך הינו הליך שיווקי מתבקש. על ידי הצבת מתקנים ממותגים, עריכת משחקים ותחרויות ויצירת הד תקשורתי במדיה והד רגשי אצל לקוחותיך על ידי מתנות קטנות ומוצרי פרסום ממותגים באופי העסק, תוכל להשריש את הערכים של העסק שלך בתודעה הציבורית.

מיצוב העסק בענף ובשוק

אם העסק כבר עשה את צעדיו הראשונים בענף אולם עדיין אין לו קהל לקוחות קבוע, אם אתה רוצה להשריש את העסק שלך בתודעת הקהל ולהגיע לנתחי שוק חדשים – מיצוב הארגון באמצעות דוכני הסברה שבהם מחולקים מוצרי פרסום חדישים, הצבת פאנל לשאלות ותשובות, סקרים ותחרויות – יכול לשרת את המטרה בתוך זמן קצר.

יצירת יחסי ציבור והעלאת המודעות

הגברת מודעות הקהל למותג שלך באמצעות פרסומים באירוע עצמו ופעילויות יח”צ יכולה להגדיל את קהל הלקוחות שלך באופן משמעותי תוך זמן קצר. יחסי ציבור מקצועיים ויצירת שיתופי פעולה עם החברות הרלוונטיות יסייעו בבניית התדמית המבוקשת.