כנסים ללקוחות קיימים - וואהל סנטרהמותגים הגדולים בעולם עורכים מעת לעת כנסים עבור משתמשי המוצרים והשירותים שלהם, כלומר הלקוחות שלהם. ללא ספק גם עסקים בצמיחה וחברות מבוססות יותר יכולים ללמוד מהניסיון של עסקי הענק אשר משקיעים תקציבים בלתי מבוטלים במחקרי שוק ובאירועים שהם מפיקים, בין אם הם מתכננים כנסים עבור לקוחות קיימים או כל אירוע עסקי אחר.

אמנם מרכזי כנסים ואירועים מארחים לא פעם כנסים שמטרתם יח"צ וקידום מכירות למשיכת לקוחות חדשים והרחבת מעגל הלקוחות הקיים של עסקים וחברות רבים, אך כנסי משתמשים חשובים לא פחות לשימור הלקוחות הקיימים ולהרחבת היקפי המכירות.

אירועים דוגמת כנסים עבור לקוחות מספקים עבור עסקים הזדמנות להשיג מספר מטרות במקביל:

  • חשיפת מוצרים חדשים.  
  • חיזוק הנאמנות למותג.
  • חיזוק הקשר עם הלקוחות על ידי שידור המסר שאכפת למותג מהם.

אם כן, מה הופך כנס משתמשים לכנס מוצלח?

אין עוררין שכנס עליו מדובר רבות לאחר סיום האירוע והוא הופך סמל לאירוע מוביל בתחומו המקצועי הוא כנס מצליח, אשר משרת היטב את העסק או החברה שיזמו אותו. הצלחה של כנס מושפעת במידה רבה כבר משלב התכנון של האירוע. אלמנטים כמו מועד הכנס, משך האירוע, הבחירה של מקום לכנס, תוכן האירוע ועוד, כל אלו יכולים להשפיע במידה ניכרת על מידת ההצלחה של האירוע בסופו של דבר.

אחת הדרכים הטובות ביותר להעריך הצלחה של כנס היא לקבל חוות דעת מהאנשים שנכחו באירוע. קבלת נקודת המבט שלהם נותנת לעסק תמונה מלאה יותר לגבי האירוע, הודות לתובנות שאינן רק מן הצד המארגן. אחרי הכל, הכנס מיועד עבורם – הלקוחות. פידבק מהלקוחות יכול להוות נכס בעל ערך רב לחברה שכן ניתן להבין ממנו מה אהבו במוצרים החדשים ומה לא, מה חשוב להם ומה פחות, וכך לשפר את המוצר ולהגדיל את המכירות ושביעות הרצון. בנוסף, פידבק כזה יכול לעזור לשפר את הכנסים והאירועים הבאים.

בהקשר של חיזוק הנאמנות למותג והקשר עם הלקוחות, כנס לקוחות צריך לאפשר להם להרגיש נוח עם עצמם וליצור תחושת קהילה מלוכדת. לדוגמה, כנסים של גיימרים או כל נושא אחר שקשור בהיי-טק יאפשר ללקוחות להרגיש בנוח עם תחומי העניין שלהם, שבמידה רבה מגדירים את אישיותם, בסביבה של אנשים דומים להם, שמבחוץ אולי יוגדרו כ"גיקים".

בחירת מקום לכנס

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מפיקים כנס לקוחות או כל אירוע עסקי הוא בחירת המקום בו יתקיים האירוע. כנס הינו אירוע עסקי לכל דבר והמטרה של מקום לאירוע עסקי היא לשרת את העסק על ידי הענקת התנאים הדרושים להגשמת מטרות האירוע על הצד הטוב ביותר. מבחינה זו יש לקחת בחשבון את המיקום הפיזי, החללים השונים במקום, כלומר אולמות כנסים, חללים מקורים ופתוחים, התשתית הטכנית במקום ועוד. חשוב ביותר לוודא שבמקום צוות מקצועי שיוכל לתת מענה הולם הן בשלב תכנון האירוע והן ביום האירוע עצמו במקרה של תקלות בלתי צפויות.

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים ואירועים ברמת גן, אשר מארח בכל שנה כנסים ואירועים עסקיים רבים. אם הינכם מחפשים אולם כנסים במרכז, אנו מזמינים אתכם לתאם פגישה במרכז להתרשמות מן האפשרויות הרבות במקום.