כל בעל עזק רוצה לפתח את ההון האנושי בעסק כמה שיותר. הדרכת העובדים הנה חלק בלתי נפרד מההתפתחות הכלכלית של כל עסק. בין אם מדובר בעסק קטן, בחברת הייטק או או בארגון ציבורי, השקעה בעובדים מניבה פירות לעתיד הרחוק, יוצרת קשר מאחד בין העובדים ותחושת נאמנות למקום העבודה.

הדרכת עובדים מחוץ לסביבת העבודה הטבעית

כל פעילות משותפת של העובדים מחוץ לאזור העבודה יוצרת באופן טבעי קשר חזק יותר בינם שנמשך גם למקום העבודה. תחושת ההשתייכות שנוצרת מעלה את האווירה במקום העבודה, יוצרת עובדים שמחים יותר ומביאה לסביבת עבודה נעימה ופורה.

מקום לאירוע עסקי - וואהל סנטר

מעבר לעניין תחושת השייכות, הדרכות והשתלמויות חושפות את העובדים למידע מקצועי רב ערך שתורם גם להם באופן אישי ופי כמה למקום העבודה. הדרכת עובדים יכולה להתנהל על ידי מדריכים מתוך החברה עצמה (לרוב בנושאים מקצועיים שקשורים לתחום העבודה) או על ידי מדריכים חיצוניים המעשירים את העובדים בידע מקיף וכללי יותר שפותח להם אופקים ודרכי חשיבה. מעבר לכך קיימות גם הדרכות נישתיות כמו הדרכות בטיחות באש או בחשמל החשובות לכל מקום עבודה באשר הוא.

מרכז כנסים במרכז - וואל סנטר

בחירת מרכז כנסים להדרכת עובדים

בחירת מקום לכנסים עבור הדרכת עובדים חשובה ביותר מאחר והמטרה היא שהעובדים ייהנו באווירה טובה ובסביבה מקצועית. מרכז כנסים המשדר מסר מכובד ומקצועי, יתרום מטבע הדברים גם לאווירה המקצועית שברצונכם ליצור עבור העובדים וייצור אווירה ללמידה והרחבת אופקים.

בבואכם לבחור מקום לאירוע עסקי וודאו כי המקום מתאים לאירוע שלכם. אם אתם חברה גדולה בעלת  מספר רב של עובדים, וודאו כי ישנם חללים גדולים ואולמות הרצאות היכולים להכיל את כל העובדים בנוחות. מעבר לכך, וודאו כי מרכז הכנסים מכיל חלל התכנסות גדול בתחילת האירוע וכן חללי התאווררות. בנוסף, מרכז כנסים מקצועי צריך להיות מנוהל על ידי צוות עובדים מיומן ומקצועי שיוכל טפל בכל דבר שתבקשו ולעזור לכם לעמוד בלוח הזמנים.

מקום לאירועים עסקיים 

אם העובדים מגיעים באופן עצמאי חשוב שתבדקו האם ליד מרכז הכנסים קיים חניון היכול להכיל את מספר המשתתפים ואם כן באיזה עלות. חסרון בחניון או עלות גבוהה מידי לחניה יכולה לעכב את הגעת העובדים בחיפושם אחר מקומות חניה וכן לעכב את האירוע כולו.

מרכז וואהל – מרכז כנסים במרכז

מרכז וואהל – אולם כנסים במרכז מזמין אתכם ליהנות ממרכז כנסים ואירועים שתוכנן בייחודיות המאפשרת אירוח ועידות, כנסים, הדרכות עובדים וכן אירועים עסקיים הכוללים מגוון האולמות, חלל התכנסות מרווח, מרפסות וחצרות אירוח. במרכז מגוון אולמות המתאימים לאירועים בישיבה סביב שולחנות או בישיבת תאטרון המתאימים לכנסים ומופעים עד כ- 800 משתתפים.

המרכז ממוקם ליד אוניברסיטת בר אילן שברמת גן, ובעל נגישות לכביש 6 ולעורקי תחבורה ראשיים המבטיחים לכם הגעה מהירה ונוחה. בצמוד למקום ישנה חנייה ציבורית בתשלום מוזל.

מרכז וואהל הנו מרכז כנסים מקצועי בעל ניסיון רב בהפקת אירועים עסקיים. המרכז מנוהל על ידי צוות עובדים מקצועי, מיומן ומסור ומספק שירותים נלווים על ידי החברות המובילות ביותר בארץ בתחום העיצוב האמנותי, שירותים אור קוליים, קייטרינג, תרגום סימולטני ועוד.