מרכז כנסים וואהל סנטרמיתוג מקצועי באמצעות קידום מכירות – תיקי כנסים

כי כל אירוע הוא מהלך שיווקי מתוחכם…

היכולת להעניק ללקוח שלך ערך רגשי מוסף ומתנה שיזכור אותה במשך זמן רב מהווה לעסק הרבה יותר מהגדלת הרווחים המידיים או לטווח הארוך. שפה גרפית, תכנון אסטרטגי מקצועי, פעולות קידום מכירות מתאימות ותהליך מיתוג מקצועי הם בין הפעולות שיעשירו את העסק שלך לשנים רבות, ישפרו ויעמיקו את הקשר עם לקוחות קיימים ויבססו קשר עם לקוחות חדשים פוטנציאליים.

כוחו של המיתוג

מיתוג העסק שלך יאפשר לך להעביר ללקוחותיך מסר שיעורר בהם את התחושה הרצויה לך. בטחון, הנאה, שמחת חיים, הצלחה או כל מסר אחר – יאפשר לך לתקשר עם לקוחותיך באמצעות סמליל ייחודי ופעולות קידום מכירות מקצועיות. מיצוב שמך בשוק מעולם לא היה חוויתי ורווחי יותר – תודות לתהליך המיתוג המקצועי והפעולות המקצועיות שהוא מכתיב.

הדפסת לוגו על תיקי כנסים וחלוקת תיקים בתערוכות ובאירועים חשובים הינה פעולת קידום מכירות בעלת השפעה ארוכת טווח. בדיוק כפי שרב בריח מוכרת תחושת בטחון ללקוחותיה ואורנג’ מייצגת את המשפחתיות, תוכל למתג ולבסס את עצמך בשוק בצורה מקצועית המניבה תוצאות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.

יתרונותיהם של תיקי כנסים

ניתן לבצע פעולות קידום מכירות ויחסי ציבור באמצעות מגוון רחב של מוצרים. עטים, אזניות, מתנות אישיות ואלמנטים אחרים הנושאים את לוגו החברה ממשיכים לתפקד כפרסום פסיבי שאפילו יכול לעבור מיד ליד ולהמשיך לפרסם את העסק שלך – מבלי שאתה תשלם תוספת מחיר.

בעוד שהמיתוג הינו תהליך המשפיע על כל האספקטים של תדמית החברה בעיני הלקוח, הוא יכול להגדיר מחדש את האופן בו העסק שלך נתפס על ידי הסביבה. באם העסק שלך עדיין אינו ממותג, תהליך מיתוג ע”י תיקי כנסים יסייע בהשרשת הערכים המרכזיים שלו בענף וביצירת הקשר הרצוי עם הלקוחות הפוטנציאליים.

תכונות ייחודיות לתיקי כנסים

תיקי כנסים הינם אלמנט מכובד ושימושי. בשל הניידות של תיקי הכנסים הם מעניקים לעסק פרסום במגוון כינוסים ואירועים שונים. תיקי הכנסים מעבירים מסר ברור מאד. במידה ונציג החברה נושא דברים בכינוס, החדרת המותג לתודעת הנוכחים תהיה משמעותית וחזקה עוד יותר תודות להדפסת הלוגו על תיקי הכנסים. לתיקי כנסים יתרון נוסף: בשל היותם מיועדים לכנסים הם פונים אל קהל יעד עסקי ומוגדר.