הפקת אירועים עסקייםמאז ומתמיד הייתה חשיבות לכיבוד האורח המגיע לביתך במזון ושתיה, למעשה – המנהג נכון ומשוייך אפילו עד לימי אברהם אבינו באוהלו, אולי אף עוד קודם לכן. אך כיום הפינוק הקולינרי שאנו דואגים שייהנו ממנו המוזמנים לאירוע ישנה השפעה רבה עוד יותר, מרכזית היינו אומרים, על מידת הצלחת האירוע.
יוצא איפה שחשוב מאוד לבחור נכון חברת קייטרינג שתדע להרכיב עמכם תפריט שיתאים לאופי המשתתפים באירוע, לזמן והמקום בו יערך כמו גם לתקציב העומד לרשותכם. תיאום שירות קייטרינג לאירועים קטנים שונה מתיאום שירות כזה לאירועים גדולים, גם אם בשני המקרים מדובר באירועים עסקיים, שכן היכולת של קייטרינג לאירועים קטנים לרדת לרזולוציות של התאמה ופינוק האורחים גדלה לאין ערוך.

לפניכם מספר טיפים שיסיעו לכם למצוא את חברת הקייטרינג המתאימה ביותר עבורכם ולהפיק את המרב מבחירתכם.

הפקת אירועים עסקיים – בחירת קייטירינג

קיים היצע גדול למדי של חברות קייטרינג, רובן תשמחנה לספק שירותי הסעדה גם לאירוע שלכם, יהיה מספר המשתתפים המתוכנן אשר יהיה. בכל הקשור לבחירת חברת קייטרינג לאירוע קטן מומלץ מאוד לבחור מבין החברות המתמחות בטיפול בסוג זה של אירועים.

בתחום הקייטרינג לרוב ייחשב אירוע שאליו מוזמנים פחות מ-100 אנשים נחשב לאירוע קטן, אירוע שכולל למטה מ-50 מוזמנים נחשב אירוע אינטימי.
ישנם הבדלים משמעותיים בין התארגנות להכנת והגשת מזון למספר גדול של אנשים כחלק מתהליך הפקת אירועים עסקיים גדולים מול השירות האינטימי יותר שניתן להעניק לעורכי ומשתתפי אירוע קטן. מצד אחד נראה כי ככל שמספר המוזמנים גדול יותר כך גם המשימה עמה מתמודדת חברת הקייטרינג היא מאתגרת יותר, אולם מנגד הציפיות ממספקי פינוקי מזון ומשקה למספר סועדים קטן הן ללא ספק גבוהות יותר – הן ברמת השירות, המנות והסטנדרט הכללי של האירוח.

ככל שמדובר באירוע עסקי קטן מגוון האפשרויות מבחינת הסעדה הוא אינסופי ממש, כך שמי שאמון על תחום זה חייב לדעת כיצד להרכיב תפריט מנצח לאירוע המסוים שעל הפרק ואז גם לממש אותו הלכה למעשה באופן האיכותי והמדוקדק ביותר.

כל פרט ופרט מקבלים חשיבות יתרה כשמדובר באירוע בו משתתפים אורחים קרובים וספורים, מבחינת חברת הקייטרינג פירוש הדבר כי אין מקום לטעויות, הכול חייב להיעשות באופן מושלם, החל מהכנת המזון, דרך הגשתו וכלה בפינוי ומעבר חלק בין המנות עד לסיום הארוחה, אשר ברוב המקרים ככולם, כולל קינוח מתוק ובחירה בין סוגים שונים של משקה חם.

אתגר הבחירה מתוך מגוון עצום של אפשרויות

בוודאי הייתם באירועים רבים לפני שפניתם לתכנן את זה שלכם, ועל כן אתם וודאי יודעים שמגוון האפשרויות עצום ורב.
לפני שתתחילו להתחבט בפרטים הקטנים, כדאי לקבל החלטות ברמות העקרוניות – האם תבחרו להגיש תפריט בשרי או דווקא ללכת על קייטרינג חלבי? האם ההגשה תיעשה אל השולחנות, במזנון או אולי בכלל בסגנון גבי מגשי אירוח אישיים?

חברת קייטרינג טובה תדע לנווט יחד אתכם כך שתקבלו ביחד בחירות מושלמות בהתאם למאפייני האירוע שלכם, ובירידה לפרטים הקטנים ביותר, שלב אחר שלב.

כיצד לוודא שאנו בוחרים נכון

ישנם מספר סימנים המעידים על איכות חברת הקייטרינג שאת שירותיה תשקלו לשכור. לאור החשיבות הרבה שיש לבחירה נכונה של מי שיהיה אמון על ההכנה וההגשה של המזון והמשקה לאורחינו מומלץ שלא “לקפוץ למסקנות” ולאפשר לעצמכם לקבל תמונה כוללת לא רק של יכולותיה הקולינריות אלא גם למידה בה תוכלו לסמוך על כך שלא יהיו מעידות ושהכול יתנהל בדיוק כפי שתוכנן והובטח.

כבר מן המפגש הראשון עם נציג החברה ניתן ללמוד הרבה. כמה מהר ידע נציג זה להציע לנו אפשרויות שהחלו להישמע מתאימות? האם הוא העלה נקודות שאנו לא לקחנו בחשבון? האם מדובר באדם נעים, מקצועי וסבלני? האם הרגשנו שנוכל לסמוך עליו ושהוא מבין אותנו?

גם אם קיבלתם המלצות חמות ממכרים מומלץ שלא לוותר על טעימות. אין טוב מהתנסות בלתי אמצעית עם מה שיוכל השף שישרת אותכם להציע. חשוב מאוד לסגור את כל הפינות ולא להסתפק בהרכבת התפריט, התרשמו מכלי ההגשה, מן הצלחות והסכום בהם יוגש המזון, וודאו כי יהיה צוות גדול מספיק לשרת את האורחים שלכם.

עבור כל אירוע עסקי מוקצה תקציב מסוים, גבוה יותר או פחות, חברת קייטרינג טובה תדע להפיק את המרב מהתקציב העומד לרשות מארגני האירוע. אלא אם תבינו שלא תוכלו להציע פינוק ברמה אליה אתם שואפים בתקציב המתוכנן, כלומר שהצבתם מטרה לא ריאלית, הקפידו לדבוק בו ולהתעקש למצוא דרך להבטיח כי האורחים ייהנו ממה שיוגש להם.