אירוע עסקי הוא כבר מזמן נחלתם של כמעט כל עסק בישראל, גם כאלה קטנים יחסית. זאת דרך טובה להיפגש עם לקוחות או לקוחות פוטנציאליים, לעשות טיפה מינגלינג עם עמיתים לתחום, מה שיפתח דלתות לשותפויות פעולה בעתיד ולפעמים גם סתם בשביל לחגוג אירוע ששווה לציין.


הרבה עושים זאת, אך גם הרבה מתבלבלים בצורת הארגון, אז הינה מדריך קצר לאגון נכון של אירוע עסקי.


מקום לאירוע עסקי


מקום לאירוע עסקי הוא אחד מהאספקטים שקובעים הצלחה של אירוע, מכל סוג, לא רק עסקי. מספיק שתחילטו על אירוע במרחק לא סביר מחנייה או ללא תחבורה ציבורית והאירוע שלכם עשוי להפוך לאסון. צריך להגיע להחלטה החשובה בין מקום מרכזי כמו- אולם כנסים בתל אביב, גן אירועים ליד מקום העבודה או אפילו בעבודה עצמה. אבל חשוב לקחת את ההחלטה כמה שיותר מוקדם.


מקום לאירוע עסקי - וואהל סנטר


מארגני אירוע עסקי


אספקט שהרבה נוטים לזלזל בו הוא מארגני אירוע עסקי. בימינו ניתן למצור מארגני אירועים לכל אירוע ובכל סדר גודל. מקטן ועד גדול. וקשה להסביר את התרומה שלהם, אך הם יכולים לעזור לא מעט בארגון, בין אם בקשרים שלהם בענף האירועים או בפשוט להוריד ממכם לחץ, שהם יארגנו אירוע ואתם תמשיכו לעבוד בראש שקט.


מה עושים באירוע עסקי


אירוע עסקי הוא דבר משתנה, אין בו חוקיות מסוימת ביחס לאירועים אחרים. כמו לדוגמה בחתונות, שלהם פורמט די ברור עם קבלת פנים, חופה, ברכות, אוכל, ריקודים, נדיר לראות זוג שסוטה מהפורמט הזה. באירוע עסקי למרות זאת אין חוקיות מבחינת מהלך האירוע, אוכל או אטרקציות. לכן אתם יכולים לעשות כל דבר העולה על דעתכם. ממסיבות קצף ועד אירוע של נאומים וגרפים על מסך גדול, הכול אפשרי ומתקבל באירוע עסקי.