מרכז כנסים וואהל סנטר

מרכז כנסים וואהל סנטר

בחירה של נואמים לכנסים היא חשובה מאוד בהפקת האירוע ויכולה להשפיע על מידת הצלחתו למשוך קהל כמו גם על שביעות הרצון של המשתתפים מן האירוע לאחר סיומו. מן הצד השני, ההסכמה של מרצים להגיע לכנס תלויה בגורמים שונים ביניהם זהות מארגני האירוע או הגוף העומד מאחוריו, תוכנית האירוע, מועדו וכן רמת ההפקה והמקום בו מיועד האירוע להיערך. בחירה של מקום לכנס יכולה להשפיע על מיתוג האירוע ויוקרתו ומכאן גם על שמו של הדובר. בנוסף, מקום לאירוע במרכז תהיה נכונה יותר מבחירת מקום באזור מרוחק ולא נגיש, בוודאי כאשר מדובר על כנס שמכוון לקהל מכל הארץ. המיקום יכול להשפיע על סיכויי האירוע למשוך קהל, ומכאן גם על הנכונות של מרצים לקחת בו חלק.

וואהל סנטר הוא מרכז כנסים מקצועי המצויד בכל הנדרש לאירוח כנסים ואירועים עסקיים גדולים. הוא ממוקם במיקום נגיש ונוח במרכז הארץ ולצידו מקומות חניה בשפע. במרכז מספר אולמות כנסים בגדלים שונים, ובכלל זאת אודיטוריום המכיל עד 800 איש, וכן חללים שונים, מקורים ופתוחים, ביניהם פארק רחב הכולל אמפיתיאטרון ויכול להכיל עד 3000 איש. כל אלו מאפשרים קיום אירועים מסוגים שונים, כולל אירועים מורכבים בהם יש צורך בקבלת פנים, קיום הרצאות וישיבות בו-זמנית, כיבוד קל או ארוחה עשירה בישיבה סביב שולחנות, שילוב מופעים אומנותיים ועוד. מרכז וואהל כולל גם חדר VIP בו ניתן לקיים פגישות עסקיות או ישיבות למספר משתתפים קטן (עד 20 איש) במהלך כנס.

משמעות תוכן איכותי להצלחת כנס

ארגון כנס הוא מטלה הדורשת התארגנות זמן רב מראש. יש למקד את נושא הכנס, ולבחור את הדוברים בו, לבחור מקום לאירוע, לדאוג לכיבוד במהלך היום, להכין חומרים פרסומיים, לשווק את האירוע ועוד. כנסים יכולים להיות במגוון נושאים. לדוגמה, כנסים אקדמיים המתמקדים בנושא ספציפי ונערכים פעם בשנה, כנסים מסחריים של חברה המעוניינת לחשוף מוצר חדש, כנסים טכנולוגיים או כנסים רפואיים שמבקשים להציג את ההתקדמויות והפיתוחים האחרונים ועוד. אחד הדברים החשובים ביותר בכנס הוא הדוברים בו ולכן יש להיערך זמן רב מראש ולבצע תחקיר יסודי כדי שיהיה ניתן להבין מיהם הדוברים המתאימים ביותר לאירוע ולפנות אליהם בבקשה לקחת חלק באירוע.

כאשר מחפשים דוברים איכותיים לכנס, יש לקחת בחשבון שני אלמנטים בסיסיים:

  • התמצאות בחומר – על הדוברים להתמצא בחומר שהתבקשו לדבר עליו. אין טעם להזמין אדם שלא מבין באופן נרחב בנושא ההרצאה, שכן הדבר עלול לצבוע את כל הכנס באור חובבני.
  • רהיטות – על דוברים המוזמנים לכנס להיות בעלי כישורים לשאת הרצאות מעניינות בעלות ערך מוסף. לעתים אנו נתקלים במרצים המובילים בתחומם מבחינת הבקיאות שלהם בחומר, אולם בפועל הם אינם יודעים להעביר הרצאה בדרך מרתקת.
  • מוניטין בתחום – בכל תחום יש אנשים המובילים אותו וידועים יותר מאשר אחרים. מומלץ להזמין אנשים ששמם הולך לפניהם כדי למתג את האירוע כיוקרתי ובעל רמה גבוהה ואיכותית. מומחים בתחומם ישוו גם נופך יוקרתי לאירוע וימשכו קהל רב יותר.

מרכז כנסים אטרקטיבי – וואהל סנטר

דוברים מהשורה הראשונה לא יגיעו לכל מקום, ויענו בחיוב להזמנה במידה והפקת הכנס רצינית ומכובדת. לכן בחירה של מקום לכנס היא חשובה. דוברים יכולים לפסול את ההגעה שלהם על רקע מיקום לא נוח, מקום לא מקצועי ועוד.

פעמים רבות מגיעים לכנסים מקצועיים ראשי המערכת הבנקאית, רופאים בכירים, אנשי עסקים מובילים במשק ועוד. הם יגיעו בתנאי שהמקום ישדר יוקרה ומקצועיות. לכן חשוב כל כך לבחור מקום לאירוע שיש לו את כל התנאים לארגון כנס מקצועי.

מרכז הכנסים וואהל סנטר ממוקם במרכז הארץ בקרבת צירי התחבורה הראשיים כגון כביש 6 וכביש 4. המקום מיועד לאירוח כנסים ובעל ניסיון רב בתחום, ומהווה מקום אידיאלי לכנסים יוקרתיים ומוצלחים. בחירת מרכז וואהל במקום האירוע יגדיל את סיכויי  מארגניו להשיג את הדוברים הרצויים ולמשוך קהל משתתפים רב.