מרכזי כנסים רבים מציגים עצמם כנותני שירות מקצועי ואיכותי בכל הקשור לעריכת כנסים עסקיים, אך אין זה אומר כי כל מרכז כנסים יכול לספק את השירות האיכותי ביותר בכדי להבטיח אירוע מקצועי. חשוב להבין כי כנס עסקי הנו בעל תפקיד מכריע בתחום השיווקי והעלאת המודעות למותג העסק בעיני המשתתפים ולכן אין להקל ראש בבחירת מרכז כנסים.

הפקת כנסים עם מרכז וואהלתיאום ציפיות

מרכז כנסים איכותי צריך לתאם ציפיות מול מבקשי השירות בכדי להבין בדיוק באיזה כנס עסקי הם מעוניינים, מה החזון, איך הכנס אמור להראות ומה התפקיד שהוא בא למלא? האם מדובר בכנס הנועד אך ורק לעובדי החברה המעשיר אותם בידע מקצועי או האם הוא פתוח לקהל הלקוחות ולמשקיעים פוטנציאלים. המטרה שלשמה עורכים את הכנס היא זו שאמורה לקבוע את אופי הכנס והצורה שבה הוא ינוהל. מרכז כנסים הבקיא בתחום הפקת כנסים עסקיים ובעל ניסיון רב שנים, יוכל להבטיח כי האירוע יתנהל ללא תקלות ויביא לתוצאה הרצויה. חשוב לזכור כי הכנס העסקי הוא הפנים של החברה למשקיעים, לקוחות פוטנציאלים וגם לעובדי החברה עצמה. 

 

 

האינדיקציה הטובה ביותר עבור מרכז כנסים איכותי ומקצועי הנו רקורד הלקוחות הקיימים שלו. הרגישו חופשי להתעניין אם זה באתר האינטרנט ואם זה פנים מול פנים, ברקורד הלקוחות של המרכז. שאלו על שנות הניסיון ומה השירותים הנכללים בהפקת הכנס. מרכז כנסים המכבד את עצמו יציע עבור החברה את כלל השירותים הנלווים להפקת אירוע עסקי מוצלח, אם זה שירות אור- קולי, שירות תרגום בסימולטני, קייטרינג, אודיטוריום ושירותים נוספים.

מרכז וואהל- מקום לאירוע עסקיבדיקת טיב השירות של מרכז כנסים

הלקוחות של מרכז הכנסים יכולים להעיד מהו באמת הרמה של האירוע. ככל שמדובר בחברות מוכרות ומכובדות יותר במשק הישראלי, מטבע הדברים, רמת מרכז הכנסים והשירות אותו הוא מספק תהיה גבוהה יותר. דרך נוספת לקבל אינדיקציה טובה לגבי טיב השירות היא ללכת פיזית ולבקר במרכז הכנסים ולראות איפה ממוקמים אולמי ההרצאות, אזור קבלת הפנים ולקבל רושם אף בזמן כנס עסקי אחר. כך תוכלו להיות בטוחים כי בחרתם במרכז כנסים מקצועי שיוכל להפיק עבורכם כנס שימלא את ייעודו השיווקי.

 

recommended Conventions Center מרכז כנסים איכותי יהיה ערוך לקבל מספר רב של משתתפים עבור כנסים עסקיים. לרוב כנסים מעין אלו יכללו אודיטוריום עבור הרצאות בעלי מספר רב של משתתפים, אזור התכנסות מעוצב ומכובד בו תתנהל קבלת הפנים, מספר אולמות הרצאה עבור כנסים עסקיים גדולים שיכללו מספר הרצאות בו זמנית וחצרות נוי ומרפסות להתאווררות והפסקות קצרות.

מרכז וואהל – מרכז כנסים בעל ניסיון עתיר שנים המספק את שירותיו לחברות גדולות במשק הישראלי והעולמי, נותן לכם את השירות המקצועי ביותר ובכך מבטיח כי תקבלו כנס עסקי מכובד, יוקרתי ובלתי נשכח.

למידע אודות מרכז וואהל לחץ כאן.