בחירת אולם כנסים וכן סידור הישיבה בו מושפעת בעיקר מאופי הפעילות לה הוא מיועד. במרבית המקרים סידורי הישיבה באולם כנסים יהיו ישיבת תיאטרון, כלומר שורות של כסאות מסודרות מול המרצה, או ישיבה סביב שולחנות. במידה והפעילות המתוכננת היא הרצאה למשתתפים רבים, הבחירה האופטימלית תהיה אולם אודיטוריום – אולם כנסים אשר יכול להכיל מספר רב של משתתפים ובנוי בצורה מדורגת עם כסאות מובנים ובמה למרצה. אם מדובר בהרצאה או סדנא למספר מצומצם יחסית של משתתפים ניתן לשכור אולם כנסים קטן יותר. מרכז כנסים יספק לכם כסאות וכן שולחנות אם יהיה צורך. לסדנאות ופעילויות בד"כ סידור הישיבה המועדף יהיה  סידור כסאות במבנה ח' או מעגל, או ישיבה סביב שולחנות מרובעים או עגולים, בהתאם לסוג הפעילות.

אודיטוריום מרכז כנסים וואהל סנטר   אולם כנסים במרכז - וואהל סנטר    אולם כנסים 2 - מרכז כנסים וואהל סנטר

בבחירת אולמות כנסים יש לקחת בחשבון את מבנה האולם עצמו ומאפייניו. לדוגמה, ישנם אולמות כנסים עם רצפה מדורגת. אלו יכולים להוות יתרון אם המטרה היא הרצאה, שכן הדירוג יאפשר לכל המשתתפים לראות את המרצה בנוחות. לעומת זאת, אם המטרה היא סדנא חווייתית, יתכן שמבנה כזה יהווה חסרון.

עבור אירועים מורכבים כגון כנסים, הכוללים מספר פעילויות במקביל והפסקות למינגלינג וכיבוד, יש לבחור מרכז כנסים אשר מסוגל לספק מספר אולמות כנסים ולהתאים סידורי ישיבה לכל פעילויות, כולל חלל להתכנסות וכיבוד קל, בו לרוב הבחירה תהיה מספר שולחנות וכסאות בר גבוהים או סידורי ישיבה אלטרנטיבית, שכן המטרה בחלק זה של האירוע היא דווקא לגרום לאנשים להסתובב ולהכיר, ופחות לשבת סביב שולחנות לסעודה מסודרת.

סידורי הישיבה מהווים אלמנט אחד המשפיע על הצלחת האירוע. יש לוודא שבאולם שבחרתם כלל התנאים הדרושים להעברה מוצלחת של הפעילות, תהא אשר תהא. לא פעם יש צורך באמצעי הגברה והקרנה, ואף במה, ויש לוודא מבעוד מועד כי תשכרו אולם כנסים ממקום אשר יכול לספק אותם, ואם לא, לבחון האם תעדיפו לשכור את הדרוש, או לחפש מקום אשר יוכל לספק את כל הצרכים.

מרכז כנסים וואהל סנטר

מרכז כנסים וואהל סנטר הינו פתרון אידיאלי למחפשים אולם כנסים במרכז. וואהל סנטר נמצא במיקום מרכזי ברמת גן, בסמוך לאוניברסיטת בר אילן. במרכז מספר אולמות כנסים; אודיטוריום המכיל עד כ-800 איש, אודיטוריום עד 200 איש, אולם כנסים מדורג וכן אולם בעל רצפה שטוחה, שניהם מכילים עד 200 משתתפים. בנוסף במקום לובי רחב ומפואר, מרפסת של כ-200 מ' ואולם ישיבות. מרכז כנסים וואהל סנטר מצויד בריהוט הדרוש לאירועים וכן ציוד הגברה, תאורה והקרנה מתקדם.

מבנה וואהל סנטר, אשר זכה בפרס כאחד מ-10 המבנים הארכיטקטוניים היפים בעולם, מתאים לאירוח כנסים ואירועים עסקיים, ומספק פתרון אידיאלי לאירועים גדולים ומורכבים המצריכים מספר אולמות וחללים. במרכז צוות מקצועי בעל ניסיון רב, אשר מלווה את האירוע מתחילתו ועד סופו כדי להבטיח אירוע מוצלח.