מרכז כנסים וואהל סנטרבין כל העיסוקים וההתרוצצויות בין נותני השירותים השונים בתחום האירועים, ישנן גם חברות הסעה רבות הנותנות מענה לתחום ההסעות באירועים. למה צריך הסעות באירועים בכלל, ומה צריך לדעת לפני שניגשים למלאכה? על כך במאמר הבא.

כדי להכין אירוע מושלם, בין אם מדובר באירוע עסקי, או באירוע משפחתי, עלינו לפנות זמן רב עבור ריצה מספק אחד לשני : לבדוק איזה תקליטן יהיה יותר טוב לאירוע שלנו, למצוא אולם כנסים או אירועים, להחליט לגבי הקייטרינג וכו’. כמובן שאפשר גם להעביר את זה לגורם חיצוני, שמוכר יותר כעסקים וחברות שמפיקים אירועים, כל אחד בהתמחות שלו.

דבר זה גורם לחסכון ניכר בזמן וטרחה, ותמורת תשלום מסוים אפשר לקבל מהם המלצות על מה מומלץ יותר, ומה פחות. כמו כן לקבל המלצות מאלו ספקים להתרחק, ועל מה לשים דגש כשנרצה לבחור מוזיקה מתאימה לאירוע שלנו, שתתאים למגוון האורחים שלנו באירוע. אין ספק שמדובר בהקלה ניכרת בכאב הראש הכרוך בארגון אירוע.

ישנו תחום שנדרש גם הוא, בעיקר אם מדובר על אירוע עסקי בו משתתפים אנשים מכל רחבי הארץ. שירותי הסעות לאירועים עסקיים יכול להיות לעזר רב כאשר יש צורך לנייד מספר רב של אנשים למקום מסוים, וכן נחסך לאורחים שלכם זמן יקר במציאת מקום האירוע (במידה ומקום האירוע אינו יעד מרכזי), וכן מקל למשל על אנשים מבוגרים, אשר מתקשים בהגעה מפאת חוסר התמצאות, או חוסר נגישות בגלל שאין להם מי שיעזור להם בהגעה למקום האירוע. מבחינה זו, יש יתרון לבחירות מקום לאירוע במרכז, שיהיה נגיש ונוח להגעה מצירי תחבורה מרכזיים, בין אם על ידי תחבורה ציבורית או ברכב פרטי. אין זה מפתיע שחברות ומוסדות רבים בוחרים באופציה של מרכז כנסים בכדי לערוך אירועים, שכן מדובר בדרך כלל במבנים שממוקמים באזורים מרכזיים עם חניה בקרבת מקום, וכן מציעים מגוון אפשרויות של אולמות וחללים, ציוד טכני נדרשים לאירועים ועוד.

אם בכל זאת, בחרתם במקום מרוחק יחסית ופחות נגיש, כדי לחסוך כאב ראש וטרחה לאורחים, מומלץ להשכיר שירותי הסעות. אפשר לשכור אוטובוסים או מיניבוסים, הכל לפי כמות האורחים שצריכים הסעה למקום האירוע. כדי לדעת מראש את כמות האנשים שצריכים הסעה למקום האירוע, עלינו לעשות רשימה שמית (שאמורה להיעשות בלי קשר, לצורך הזמנות מעטפות והזמנות לאירוע), וכך נוכל לאתר את כמות האנשים שמתגוררים במקום מסוים, ואשר צריכים הסעה לאירוע שלכם.