אחת הבעיות המאתגרות ביותר בעולם ההייטק הוא גיוס עובדים. כולם רוצים לגייס את הטאלנטים הטובים ביותר בשוק, כשכל חברה מציעה להם את התנאים והמשכורות הטובות ביותר בכדי למשוך אותם לשורותיהם. הבעיה היא שיש יותר ביקוש לתפקידי הייטק מאשר מועמדים מתאימים ומוכשרים למלא תפקידים אלו.

על פי הסטטיסטיקה איש מקצוע טכנולוגי בעל הידע והניסיון הדרוש מחזיק בשמן נתון בין 4 ל 6 הצעות עבודה. הדבר מקשה על חברות הייטק הבינוניות והקטנות ברוצות לצמוח ולהתפתח, אך אין להם את היכולת לשווק את עצמן כמו החברות הגדולות ובעלות האמצעים. סטארטאפ שלא מצליח לגייס מספיק עובדים מוכשרים ובזמן נתון יכול להיפגע קשות מבחינה עסקית וכלכלית מאחר והצלחתו תלויה במידה משמעותית בהון האנושי שירכיב אותו.

כנס עסקי לגיוס עובדים במרכז וואהל

 

אירוע עסקי = יתרון שיווקי

אז מהי הדרך בה ניתן להגיע לסטארטאפיסיטים מוכשרים במעט משאבים ובדרך היעילה ביותר שתגבור על היתרון השיווקי של חברות ההייטק הגדולות?

היסוד השיווקי בבסיסו מושתת על תקשורת בין אישית פנים מול פנים. אין ומעולם לא יהיה שיווק היוצר אמינות ונאמנות כמו השיווק הבינאישי. יותר ויותר חברות מבינות את חשיבותם של הפקת כנסים עסקיים למטרות שיווק. לעומת העולם הדיגיטלי בו השיווק הוא נרחב, השיווק דך כנס עסקי הוא מאוד ממוקד מבחינת קהל המשתתפים החשופים למסר השיווקי.

כנס עסקי במרכז כנסים הוא הזדמנות מצוינת להשיג מטרה ממוקדת בין אם זה גיוס משקיעים פוטנציאלים, בהעלאת המודעות למותג, הרחבת קהל הלקוחות או במקרה שלנו גיוס טאלנטים מוכשרים.

בכל אחת ממטרות אלו, כנס עסקי עושה את העבודה השיווקית בצורה הטובה ביותר. הפקת אירוע במלא בהרצאות, ידע טכנולוגי עשיר וביצירות קשרים בין- אישיים בעולם העסקי נותן את האפקט השיווקי החזק ביותר. כנס שמטרתו היא לגייס עובדים חדשים צריך להצליח ולהביא את מהות החברה המגייסת בצורה הטובה ביותר. מקום לאירוע עסקי המשדר אווירה מכובדת ורמה מקצועית גבוהה יוכל להעביר את מהות החברה בצורה הטובה ביותר בעיני מועמדי גיוס פוטנציאלים וליצור אצלם את הרצון להתגייס לשורותיה.