הכלל המנחה בעיצוב המצגת לאירוע עסקי הוא עקביות. יש להקפיד על מבנה אחיד לכל השקופיות – שדות הכותרת, גופנים, רקע, מספור סעיפים ותתי סעיפים וכמובן שמירה על צבעים זהים לכותרות וסעיפי המשנה.

עיצוב נכון של הטקסט

מהי כמות המלל המומלצת? – 7 שורות לשקופית, 7 מילים בשורה ובכתיבה אופקית בלבד. אל תחששו מכמות השקופיות – ההעדפה היא הרבה שקופיות שאינן עמוסות, מאשר מעט שקופיות עמוסות במידע.

הקפידו להשתמש בסימני פיסוק ליצירת משפטים תקניים, אך השתמשו בהם רק במקומות ההכרחיים מאחר וסימני פיסוק מיותרים נוטים להסיח את הדעת בקלות.

מרכז כנסים בתל אביב - מרכז וואהל

גופנים

גם אם אתם רוצים להיות יצירתיים, הקפידו לא להשתמש ביותר משני גופנים שונים על גבי השקופיות. מומלץ שגודל הגופן עבור הכותרות יהיה בין 32 לבין 44, בעוד הגודל עבור טקסט רגיל צריך להיות כ 28.

זכרו כי קהל המשתתפים בכנס העסקי רואה את המצגת ממרחקים שונים, כך שבכדי להבטיח שגם הקהל האחורי יראה את המלל במצגת, יש להשתמש בגודל גופן הגדול מספיק עבורו. גודל הגופן צריך גם להתחשב בגודל המסך עצמו כך שעבור רוחב מסך 1.8 מטר וגודל גופן 20, המרחק המומלץ של הצופה הרחוק ביותר מהמסך הוא 9 מטר.

אל תתביישו לבדוק את איכות הצפייה במצגת ממרחקים שונים באולם ההרצאות. הרגישו נוח להגיע לאולם בעת בניית המצגת ולבחון את המרחקים בעצמכם.

המפתח להצלחת האירוע העסקי טמון בבחירת מקום לכנסים אידיאלי ובחוויית משתתפי הכנס ולכן שימו את עצמכם בנעליים של האורחים ובדקו את טיב ואיכות בצפייה במצגת מקרוב ומרחוק.

מקום לכנס עסקי - מרכז וואהל

טבלאות

מומלץ שתוכן הטבלה לא יהיה עמוס מדי במספרים, אותיות ופרטים אחרים. בנוסף לכך, הקפידו כי המלל התוך הטבלה אינו קרוב מידי לשוליי הטבלה – צרו מרחב אחיד בין המלל לדפנות הטבלה על מנת שהכתב יהיה קריא וברור.

שילוב תמונות ומולטימדיה

אמנם כולנו מכירים את האמרה שתמונה אחת שווה אלף מילים אבל עומס תמונות מעמיס חושים ומטשטש מסרים. לכן בחרו בתמונות המלוות מסר מסוים בלבד, ואל תלעיטו בתמונות המשמשות לתפקיד חזותי בלבד.

שילוב אפקטים – שילוב נכון באפקטים ועמעום יכול להוסיף הרבה למצגת ולערנות של המשתתפים אבל חשוב מאוד לא להגזים – כאשר משלבים יותר מדי תנועה וקולות המשתתפים מאבדים את הסבלנות ואת הקשר עם המנחה.

אולם הרצאות בתל אביב

ולבסוף- צבעים

גיוון יתר בצבעים מסיח את הדעת. לכל צבע יש את המסר שהוא מעביר: כחול הוא הצבע הפופולארי ביותר והוא נוטה להעביר מסר של רצינות, סמכותיות ויעילות. הצבע הירוק הוא מעולה עבור מצגת גם כן מאחר והוא דורש מעורבות ומשדר רעננות. סגול הוא צבע טוב עבור רקע או להבלטות ספציפיות. האדום מטבעו הוא דומיננטי ומושך תשומת לב ולכן הוא טוב להדגשות אך אינו מומלץ לשלב הדיונים. כתום הוא צבע מעולה ליצור ניגודיות עם צבעים כהים והדגשות. צהוב משדר שמחה ואופטימיות, מגרה חשיבה ומקדם החלטות, אך הקפידו לא לעשות שימוש יתר בצבע זה מאחר והוא יכול להטריד את הראיה. שחור הוא צבע נטרלי בעוד לבן משר רעננות ותקשורת והולך טוב כטקסט על רקע כהה.

מרכז כנסים וואהל סנטר – מקום לאירוע עסקי, מאפשר לכם לנהל כנסים וכן אירועים עסקיים מורכבים הכוללים קבלת פנים, מופע מרכזי ופיצולים לחללי פעילות נוספים, וזאת הודות למגוון האולמות, חלל התכנסות מרווח, מרפסות וחצרות אירוח. מרכז וואהל – אולם כנסים בתל אביב, מנוהל ע”י צוות עובדים מקצועי, מיומן ומסור, השייך לקבוצת מור הנדסה הוותיקה, המתמחה בניהול ותפעול בתי מלון, מוסדות ונכסים וכולל מגוון אולמות המתאימים לאירועים בישיבה סביב שולחנות או בישיבת תיאטרון המתאימים לכנסים ומופעים עד כ- 800 משתתפים..