אחד הכלים החשובים ביותר בכל כנס עסקי הוא המצגת. מטרתה לרתק את הקהל ולהעביר לו את כל המידע הרלוונטי בצורה המעניינת והמקצועית ביותר.

 

כמובן שהחלל בו מוצגת המצגת חשוב לא פחות והתאמת המקום לחומר חשובה לא פחות. אולם כנסים מרשים בעל אקוסטיקה טובה, מקומות נוחים וכדומה יעשה עבורכם חלק מהעבודה אך עדיין, העיקר הוא כמובן התוכן שברצונכם להציג ואופן הצגתו.

 

הנה 3 טיפים לבניית מצגת עסקית שתגרום לכל מי שמשתתף בה ליהנות ולהרגיש שהוא מבין מה רציתם לספר לו. כלל לא חשוב מה נושא המצגת, טיפים אלה מתאימים לכל עולם תוכן ויעזרו לכם להנגיש את התכנים שלכם לקהל הצופה והמשתתף כאחד.

 

3 טיפים לבניית מצגת עסקית מנצחת

 

  1. הכנה ומחקר – הצלחת המצגת העסקית שלכם תלויה בראש ובראשונה בתוכן המוצג בה. נכון, האולם חשוב, המקרן חשוב, התמונות ואופן הצגתן חשובים אך מעל הכול חשוב המסר, התוכן. תתפלאו אבל באי כנס יסלחו לכם על כל דבר כמעט: תקלות טכניות, איכות אודיו או וידאו ירודה או כל דבר אחר, העיקר שהמצגת תהיה מעניינת ותעביר להם בסופו של דבר את התמצית של העסק שלכם או כל מידע רלוונטי אחר עבורם. הכנה ומחקר הם עיקר הזמן הדרוש להכנת המצגת. לבנות את השקופיות לאחר מכן זה רק משחק משני. רק אתם יודעים מה ברצונכם להעביר לקהל ועבודת שטח מקדימה, ליקוט נתונים ועיבודם לטקסט קוהרנטי הם עיקר המלאכה.

 

  1. הפלטפורמה והמבנה – רוב המצגות נבנות כיום בתוכנת פאוור פוינט. תוכנה זו קלה לשימוש ומאפשרת לכם להציג את כל המידע בצורה אינטואיטיבית וידידותית אך אל תתפתו לשלב יותר מדי אפקטים שכן כפי שאמרנו התוכן הוא השחקן המרכזי במצגת העסקית שלכם. בנו נושאים, כותרות וסדר ברור למצגת שלכם ושלבו מדי אתנחתות קריאטיביות שיהפכו אתה המצגת שלכם ליותר מרק 'מסד נתונים' המוקרן על גבי מסך אלא מופע אורקולי מהנה.

 

  1. איזון בין טקסט לתמונות – עשו את זה קל: בחרו תמונות מנצחות כי לקהל רב אין יותר מדי סבלנות לטקסט רב… תמצתו לתתי כותרות את כל התוכן ותגלו ששיטה זו מוציאה מכם את המיטב וגם עוזרת לחידוד המסרים שלכם.

 

מחפשים מקום לאירוע עסקי? מרכז כנסים ואירועים וואהל סנטר מספק את המענה המושלם. זהו אולם כנסים וותיק ומוכר המתאים לכנסים ומפעים של עד כ-800 משתתפים ובעל נגישות לכל עורקי התחבורה המרכזיים בארץ.

 

במקום תמצאו חניה ציבורית וצוות מקצועי ומיומן שיספק לכם את כל השירותים החדישים ביותר הדרושים להרמת כנס עסקים איכותי, מאורגן ומהנה!

צרו קשר עכשיו >>