אטרקציות לאירועים עסקיים וכנסיםכנס עסקי הוא בדרך כלל אירוע רשמי שנוגע להיבטים במקום העבודה. עם זאת, מקובל במקרים רבים לכלול בו גם אטרקציות כגון הופעה מוסיקלית, סטנד-אפ, אומן חושים, רקדנים ורקדניות ועוד. אטרקציות מסוג זה מוסיפות עניין וקלילות לכנסים, בין אם מדובר על כנסים מקצועיים, אקדמיים, כנסים המיועדים לקהל הרחב וכו'.

על מקום לכנס לכלול את כל החללים המתאימים לקיום כנס מגוון ומעניין אשר יאפשר הוצאה לפועל של כל התכנים המתוכננים באופן מיטבי. בדרך זו אין צורך לשנע את המשתתפים ממקום למקום והם נשארים במיקום אחד לאורך כל האירוע.

מקום לאירוע

מרכז כנסים הינו האופציה המתבקשת כמקום לאירוח כנס. כפי שמשתמע משמו, המקום מיועד וערוך לאירוח כנסים וכולל אולמות וחללים כמו גם תשתיות וכל הדרוש להפקת כנס מצליח.

  • חדרי הרצאות קטנים וגדולים, לקיום הדרכות והרצאות פרטניות הנערכות במקביל.
  • אודיטוריום מרווח שבו אפשר לקיים הרצאות מרכזיות, פאנלים, נאומים וכן אטרקציות דוגמת מופעים.
  • חללים נוספים עם כניסות חשמל זמינות ותשתיות המאפשרים במידת הצורך להעמיד אטרקציה לכנס, כגון מופע מוסיקלי להשלמת האווירה בקבלות פנים, מינגלינג וכו'.

בחיפוש אחר מקום לאירוע עסקי מורכב כמו כנס, בחירת מרכז כנסים תקל באופן משמעותי על מארגניו, שכן ימצאו את כל הפתרונות לצרכים השונים במקום אחד. בנוסף, אולם כנסים במרכז יהיה נגיש לכמות גדולה הרבה יותר של קהל מכל רחבי הארץ לעומת אולם כנסים שמיקומו אינו מרכזי.

מרכז כנסים וואהל סנטר

אם אתם מחפשים מקום לאירוע במרכז, מרכז כנסים וואהל סנטר יוכל להעניק את הפתרונות הטובים ביותר עבור הכנס שלכם. במקום מגוון אולמות וחללים וכן תשתית נוחה ביותר לקיום כנס שכולל תכנים מגוונים, כגון הרצאות ותערוכות לצד אטרקציות אמנותיות כהופעה, סטנד-אפ ואף קונצרט.

המקום כולל מבואה נרחבת מפוארת שבה ניתן לערוך קבלת פנים ותערוכות, אולמות כנסים בהם ניתן לערוך הרצאות וסדנאות ובכלל זאת אודיטוריום המכיל עד 800 איש. מיקומו המרכזי של המרכז, בסמוך לאוניברסיטת בר אילן שברמת גן, הופך אותו לנגיש באופן קל ומהיר לבאים מכל צירי התחבורה הראשיים, ובסמוך לו מגרש חניה. בנוסף, המקום נגיש לחלוטין לבעלי מוגבלויות.

יתרונות המרכז אטרקטיביים ביותר בעיני מפיקים ומארגני כנסים, הקהל המקצועי או הקהל הרחב אליו פונים מארגני האירועים וכן מרצים, אנשי עסקים ואומנים המוזמנים לקחת חלק באירוע. ללא ספק גם אמרגנים של אמנים ישמחו לאשר השתתפות במקום מקצועי על פני מיקום מרוחק ובלתי מקצועי שלא יוכל לספק את צרכי המופע ודרישות האומן.