תל אביב ידועה בצפיפותה בכבישים והעומס בחניונים. עם כמה שתל אביב מהווה המקום האידיאלי לעריכת כנסים עסקיים בשל מיקומה המרכזי, היא גם העיר המאתגרת ביותר מבחינת דרכי הגעה אל הכנס  וסידורי חניה. השיקולים שבחירת אולם כנסים בתל אביב, אינם צריכים להסתכם רק באולם עצמו ובאיכותו, אלא גם לקחת בחשבון את הנוחות שבהגעה לאירוע ויציאה ממנו.

מקום חניה

מעבר לבדיקת הימצאות מקום חניה, יש לוודא כי החניה גדולה מספיק בכדי להכיל את מספר האורחים של הכנס. העדיפות היא לחניון המכיל מקומות חניה רבות יותר ממספר האורחים בכדי לקחת מקדם ביטחון ולוודא שאכן כולם יסתדרו. הדבר השני שיש לבדוק הוא מחיר החניה. אנשים רבים יעדיפו להמשיך ולחפש חניה באזור אם מחיר החניון יקר מידי. שיטוטים מיותרים ברחבי העיר אחר חיפוש חניה, יכול להוביל לעיכוב של האירוע כולו. חניון במחיר נוח יבטיח כי האורחים ימצאו חניה במהירות ולא יבזבזו זמן מיותר בכבישים.

מקום לאירוע עסקי בתל אביב

מיקום אולם הכנסים

הדבר השני שיש לשים אליו הוא היכן ממוקם אולם הכנסים. האם הוא נמצא באזור שדרכי ההגעה אליו קשים מבחינת פקקים או רחובות צרים? מקום לאירוע עסקי הממוקם בתוככי העיר יכולים ליצור אי נוחות גדולה וקושי משמעותי בהגעה אל האירוע, בעוד אולם כנסים הממוקם בפאתי העיר או באזורי הספר שמסביב לתל אביב , יהיו ממוקמים בצירים מרכזיים יותר שיאפשרו כניסה קלה לאירוע ויציאה פשוטה מהאירוע.

הדבר האחרון והחשוב לא פחות, כאמור הוא בדיקת אולם האירועים עצמו. האם הוא מספק את התדמית המכבדת לאירוע העסקי אותו אתם רוצים לערוך. האם המקום ממלא את מטרות האירוע ומאפשר לכם לקיים אירוע עסקי מורכב הכולל קבלת פנים, מספר הרצאות מקבילות במקרה הצורך, ואזורי התרעננות במרפסות או חצרות.

אולם כנסים בתל אביב

אולם כנסים בתל אביב לאירוע עסקי מושלם

אולם הרצאות מקצועי בעל הידע והניסיון שבהפקת אירועים עסקיים יעלה את הרמה של האירוע ויביא לאפקט הרצוי עבור משתתפי האירוע.

אנו במרכז וואהל, מבינים את החשיבות שבעריכת אירוע עסקי במרכז הארץ במקסימום נוחות. וואהל סנטר שתוכנן ועוצב ע”י האדריכל הבינלאומי דניאל ליבסקינד עבור אוניברסיטת בר אילן ברמת גן, מאופיין בייחודיות ובפונקציונאליות המאפשרים אירוח ועידות, כנסים וכן אירועים עסקיים מורכבים הכוללים חלל התכנסות, קבלת פנים, מופע מרכזי ופיצולים לחללי פעילות נוספים, וזאת הודות למגוון האולמות, מרפסות וחצרות אירוח. אולם הכנסים מרכז וואהל מציע לכם מגוון אולמות המתאימים לאירועים בישיבה סביב שולחנות או בישיבת תיאטרון המתאימים לכנסים ומופעים עד כ- 800 משתתפים.

מרכז וואהל- מקום לאירוע עסקי

בנוסף לכך, המרכז הנו בעל נגישות לכביש 6 ולעורכי תחבורה ראשיים המאפשרים הגעה פשוטה לאירוע ויציאה קלה ממנו. במקום ישנה חניה ציבורית צמודה בתשלום מוזל ונוח לכל כיס. הנהלת וואהל סנטר מספקים שירותים נלווים על ידי מיטב החברות המובילות בארץ בתחום העיצוב האומנותי, קייטרינג, תרגום סימולטני, שירותים אור קוליים ועוד. אולם הכנסים וואהל סנטר מנוהל על ידי צוות עובדים מיומן ומקצועי המבטיח את האירוע העסקי המושלם עבורכם.