מקום לאירוע עסקי - וואהל סנטרכל חברה גדולה שמכבדת את עצמה מפיקה מדי פעם בפעם אירועים עסקיים עבור העובדים שלה. הפקת אירועים עסקיים אינה עניין של מה בכך, ויש לתכנן מספיק זמן מראש את כל פרטי האירוע, על מנת שיהיה מוצלח, מהנה, מפרה ומקדם עבור כל הצדדים. בחירה נכונה של מקום לאירוע היא אחד האלמנטים המכריעים בהצלחתו, ולכן יש לשים על כך דגש.

התחום של הפקת אירועים עסקיים הינו מורכב. בתהליך ההפקה יש לקחת בחשבון את שלל הפרטים שמצטרפים זה לזה ליצירת האירוע, כגון הגדרת מטרות האירוע, בחירת המועד,  מקום לאירוע, קייטרינג, תוכן האירוע, מפרט טכני דרוש ועוד. תכנון נכון מבטיח אירוע עסקי מוצלח שייזכר לזמן רב.

הפקת אירועים עסקיים לעובדים – הגדרת מטרות ואופי האירוע

כשמפיקים אירוע עסקי לעובדים, צריך להגדיר ראשית מה מטרותיו ומה יהיה אופיו בהתאם למי שמיועד להשתתף בו. לדוגמה האם מדובר על אירוע עסקי בו עתידים להשתתף עובדים בכירים בלבד או בכל רמות העובדים בחברה? כמו כן, האם מדובר בקבוצה מאוד מגובשת או בכמה צוותים שלא ממש מכירים אחד את השני לעומק? זהות המשתתפים ואופי היחסים ביניהם יוכלו להכווין את מפיקי האירוע בצורה טובה לגבי אופי האירוע והתוכן הרצוי.

מרכז כנסים – מקום לאירוע עסקי לעובדים

ההצלחה של הפקת אירועי עסקי לעובדים טמונה במידה רבה בבחירה נכונה של מקום לאירוע. בבחירת מקום לאירוע יש להתחשב בכמה פרמטרים, וביניהם מספר המשתתפים הצפוי, מיקום ועוד. מרכז כנסים הינו בחירה נפוצה עבור אירועים עסקיים לעובדים, במיוחד כאשר מדובר על אירוע רב-משתתפים. לרוב, ישנם יתרונות רבים לבחירת מקום לאירוע במרכז שיאפשר לאנשים מכל מקום בארץ להגיע אליו בקלות. בנוסף לעובדה שמרכזי כנסים נמצאים במיקומים מרכזיים ונגישים מצירי תנועה מרכזיים, הם יכולים להכיל אירועים רבי-משתתפים הודות למגוון רחב של אולמות וחללים במגוון גדלים, אשר יכולים להתאים לפונקציות שונות.

החשיבות של הפקת אירוע לשם גיבוש העובדים

לא פעם, המטרה של הפקת אירועי עסקי לעובדים הינה גיבוש שלהם והטמעת מוטיבציה ותחושת שייכות לערכי החברה. בנוסף, אירועים עסקיים מסוג זה מהווים סוג של שבירת שגרה, ומשדרים את הערכת החברה את העובדים ותרומתם להצלחתה.