אודיטוריום מרכז כנסים וואהל סנטריש מספר דרכים להפיק אירועים עסקיים, כמספר החברות הקיימות בשוק. אירוע עסקי הוא אירוע שיש ‘לתפור’ ולהתאים לאופי החברה, ועליו לכלול את כל סימני ההיכר שלה, בין אם ברמת האווירה, ברמת העיצוב ובכל האספקטים של התכנון שלו. ישנם אירועים עסקיים בדמות כנסים. בתהליך הפקת כנסים יש להחליט ראשית האם ידובר על כנס שיהיה ריכוז של הרצאות פרונטליות או דמוי פסטיבל, מעין הפנינג, עם דוכנים והדרכות. כמו כן, כנס יכול להימשך מספר שעות או להתפרש על מספר ימים.

כאשר המטרה של אירוע עסקי היא להעביר מידע, בין אם בתוך החברה או חברות או בעלי מקצוע, אחת הדרכים המוצלחות ביותר לערוך כנס עסקי היא הדרך הפרונטאלית – דרך הרצאות והסברים עיוניים מרוכזים.

בחירת מקום לאירוע עסקי

החלל המתאים ביותר עבור אירועים עסקיים רבי משתתפים שבמהלכם מתוכננות הרצאות והדרכות בתחומים מקצועיים הוא אודיטוריום. העיצוב המשופע של אודיטוריום, מאפשר לכל היושבים בחלל לראות את הדובר. כמו כן, אודיטוריום מאפשר לעשות שימוש בעזרי מולטימדיה, שמאפשרים הצגה, ומעצימים את חווית המאזינים או הצופים. במידה ורוצים לשלב בכנס גם מופעי מוזיקה, אמנות ותרבות, אודיטוריום ייתן מענה מיטבי גם לצורך זה.

בבחירת מקום לאירוע עסקי, כדאי לחפש מקום אשר יכול לספק מגוון אולמות וחללים ובכלל זאת אולמות אודיטוריום בכדי לוודא שכל הצרכים של האירוע יקבלו מענה אופטימלי. מרכז כנסים מהווה אופציה מועדפת עבור מפיקים רבים של אירועים עסקיים שכן הוא מספק בדיוק זאת.

לפני השכרת אודיטוריום, חשוב לקחת בחשבון גם את שיקול הנגישות. מומלץ לבחור באולם אודיטוריום אשר ממוקם באזור מרכזי ונגיש בתחבורה ציבורית וברכבים פרטיים, אליו יוכלו להגיע בקלות משתתפים מכל מקום בארץ. מרכזי כנסים מחזיקים ביתרונות רבים שיכולים לעזור לכם כאשר אתם מפיקים כנס עסקי. לא רק שהם נגישים לבאי הכנס כאשר הם כבר הגיעו, אלא שהם אף נגישים להגעה בשל מיקומם במבנים ובמוסדות גדולים ומוכרים. ללא ספק בחירת אולם כנסים במרכז מהווה יתרון אם אמורים להגיע אנשים מכל רחבי הארץ, אם יגיעו ברכב פרטי ובוודאי אם בתחבורה ציבורית.

הפקת אירוע עסקי באולם אודיטוריום – למה יש לשים לב במיוחד?

ראשית, חשוב להבין את מטרות האירוע לעומק. בכדי להבטיח אירוע מוצלח שישיג את מטרותיו, יש לערוך בירור מעמיק לגבי הכוונות והמטרות כבר בשלבים הראשוניים של הפקת אירועים עסקיים. באשר לאולם אודיטוריום, יש לוודא כי אכן קיים במקום ציוד מולטימדיה מתקדם והגברה, ובעיקר האם יש התאמה בין הציוד הקיים ובין הצרכים שלכם. גם אם הציוד מתקדם, יש מגוון רחב של טכנולוגיות שונות ועל כן לא הכול מתאים לכל.

לסיום, חשוב לזכור, מיקום האודיטוריום והאווירה שבמקום הם גורמים מכריעים להצלחת אירועים עסקיים. לכן, הקדישו את הזמן הנחוץ לביקור מקדים במקום ובירור כל הפרטים הדרושים בכדי לוודא שתבחרו מקום לאירוע שיהיה המתאים ביותר.

וואהל סנטר הינו מרכז כנסים הממוקם במרכז הארץ, ליד אוניברסיטת בר אילן, מיקום מרכזי. הודות לקרבתו לכבישים 6 ו-4 המקום נגיש בקלות לאנשים מרחבי הארץ. במרכז מגוון אולמות כנסים וחללים, ובכלל זאת אולם אודיטוריום המסוגל להכיל כ-800 משתתפים. המבנה תוכנן בקפידה והוא מצויד במערכת אלקטרו-אקוסטית מהחדישות בעולם. בנוסף, במרכז אמפי פארק גדול ויפיפה, הכולל שדרה רחבה המתאימה לכנסים ותערוכות וכן אמפי למופעי תרבות ומוסיקה תחת כיפת השמיים.