מקום לאירוע

אירועי גיוס כספים הם עניין שבשגרה ומטרתם גיוס כספים מארגונים, אנשים פרטים וקרנות שונות. אירועים אלה מאורגנים בעיקר עבור חברות הזנק המעוניינות להציג את הפיתוח שלהן ולגייס אנג'לים ומשקיעים, וכן עמותות המבקשות להציג את פעילותן ולגייס תרומות ומענקים. מרכז כנסים מהווה אופציה מצוינת עבור אירועי גיוס כספים שכן הוא משדר אמינות ומקצועית ומחזיק במגוון אולמות וחללים וציוד הדרושים להפקה מוצלחת של אירועים מסוג זה. וואהל סנטר הינו מרכז כנסים מושלם למחפשים מקום לאירוע במרכז הודות למיקומו המרכזי בסמוך לאוניברסיטת בר אילן, במקום נגיש ונוח להגעה הן ברכב פרטי והן בתחבורה הציבורית.

מקום לאירוע גיוס כספים

כאשר מתכננים אירוע גיוס כספים חשוב לבחור מקום מקצועי ומנוסה באירוח אירועים דומים, בכדי להגדיל את הסיכוי של האירוע להצליח ולעורר הדים. יש כמה אלמנטים שחשוב לקחת בחשבון בבחירת מקום לאירוע מסוג זה:

  • נגישות – על המקום להיות נגיש למגיעים מהכבישים הראשיים ולכלול מקומות חניה נוחים. לאלמנט זה השפעה על הנכונות של המוזמנים לאשר הגעה וכן על מצב הרוח בו יגיעו לאירוע, וזה בתורו ישפיע על הנכונות והפתיחות ללמוד על הארגון ולתרום לו. לכן, חשוב לבחור אולם כנסים במרכז הממוקם סמוך לצירי תחבורה ראשיים.
  • מקום לקבלת פנים חגיגית – לרוב כולל אירוע גיוס כספים גם קבלת פנים הכוללת כיבוד ומינגליג. מרכזי כנסים מציעים יתרונות רבים, ביניהם מגוון אולמות כנסים וחללים שונים, כך שניתן להקצות חלל המאפשר מיקום מזנון נוח, מרחב להגשת הכיבוד באמצעות מלצרים ועוד לצורך זה. בנוסף, מרכז כנסים יכול לאפשר גם הקצאת אולם מרווח להגשת ארוחת צהרים בישיבה סביב שולחנות.
  • אביזרים טכניים – בדרך כלל כוללים אירועי גיוס כספים גם מצגות, סרטונים ועוד. על מארגני האירוע לדעת בביטחון כי הם יכולים להציג את המצגת בפני המוזמנים ללא תקלות. לכן חשוב לוודא כי אתם שוכרים אולם כנסים מקצועי אשר כולל במה ופודיום במידת הצורך, הגברה מקצועית, מסך הקרנה וכו'.

ארגון אירוע גיוס כספים

ארגון אירוע גיוס כספים צריך להיעשות תוך מחשבה על הכל, עד לפרט האחרון. לאירועים כאלה מוזמנים תורמים פוטנציאלים, הרגילים לתנאים נוחים ולכיבוד מושקע ולכן קיום האירוע במרכז כנסים מקצועי מקנה לאירוע גוון מכובד ומקצועי. תורמים פוטנציאליים, בעלי הון ואנשים העומדים בראש קרנות, הם אנשים דחוקים בזמן ועליהם לדעת כי הם מגיעים לאירוע רציני במקום נגיש ומאובזר. נוסף על כך הצגת מצגת בצורה נוחה וקיום ישיבות לאחר מכן הם קריטיות להצלחת גיוס הכספים.

מרכז וואהל הוא מרכז כנסים במרכז הארץ אשר מנוסה באירוח אירועי גיוס כספים שונים. במרכז מגוון אולמות כנסים וחללים מקורים ופתוחים, ובכלל זאת חדר VIP אשר יכול לשמש כחדר ישיבות, מספר אולמות בגדלים שונים, אולם אודיטוריום המכיל עד 800 מקומות ישיבה וכן אמפי פארק רחב המכיל עד 3000 איש.